۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۰۷

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

حمایت از مردم فلسطین وظیفه شرعی و انسانی همه ما است

حمایت از مردم فلسطین وظیفه شرعی و انسانی همه ما است

زنجان-مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: امروز غزه یک نماد واقعی از جدا کننده حق از باطل است و حمایت از مردم فلسطین وظیفه شرعی و انسانی همه ما است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اسماعیلی روز سه شنبه در جلسه ستاد گرامی‌داشت یوم‌الله ۱۳ آبان با اشاره به اهمیت داشتن خط سیر مستقل در دنیای کنونی، گفت: در دنیایی که زور و قدرت حرف نخست را در منزلت انسان‌ها و اتباط بین کشورها می‌زند داشتن خط سیر مستقل و قدرتمند اهمیت بسزایی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: رویکرد نه شرقی نه غربی ابتکار امام راحل برای تربیت انسان‌های آزاده بود و آزاده زیستن در دنیای کنونی هزینه‌هایی دارد.

وی با اشاره به فجایع پیش آمده در نوار غزه افزود: فجایع تلخ غزه بسیار دردناک است، اما امروز غزه یک نماد واقعی از جداکننده حق از باطل است که با حرکت به سمت آزادی و آزادی‌خواهی هیمنه پوچ رژیم موقت صهیونیستی را بر هم شکست و به پشتوانه پیشرفت‌های جبهه مقاومت و حزب‌الله شاهد آزادی کامل کشور فلسطین خواهیم بود.

اسماعیلی با تاکید بر ضرورت حمایت از مردم فلسطین گفت: همه انسان‌ها به‌خصوص مسلمانان علاوه بر وظیفه شرعی و دینی برای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه انسانی نیز دارند، انسانیت حکم می‌کند که جنایات علیه بشریت باید به طور جدی محکوم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مردم ولایی استان زنجان به خصوص دانش‌آموزان و فرهنگیان استان با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۱۳ آبان، حمایت قاطع خود را از مردم غزه و نهضت آزادی‌بخش فلسطین اعلام کرده و بار دیگر بر محکومیت فجایع انسانی پیش‌آمده در نوار غزه تأکید خواهند کرد.

کد خبر 5920860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha