۲ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۳۶

استاندار قم:

استان قم در زمینه زیرساخت های اقامتی وضعیت مناسبی ندارد

استان قم در زمینه زیرساخت های اقامتی وضعیت مناسبی ندارد

قم- استاندار قم گفت:قم در زمینه زیرساخت های اقامتی وضعیت مناسبی ندارد و ما بعد از سالها هنوز یک هتل با ظرفیت پذیرش تعداد زیاد نداریم که این امر نقطه ضعف استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد آقامیری عصر روز سه شنبه در جلسه شورای عالی ورزش و تربیت بدنی استان قم که در استانداری قم برگزار شد اظهار داشت: یکی از مشکلات استان قم در برگزاری رقابت‌ها و همایش‌های کشوری کمبود هتل است که این موضوع از سوی هیات‌های ورزشی و همچنین مدیران دستگاه‌ها اعلام شده است.

استاندار قم افزود: استان قم در زمینه زیرساخت‌های اقامتی وضعیت مناسبی ندارد و ما بعد از سال‌ها هنوز یک هتل با ظرفیت پذیرش تعداد زیاد نداریم که این نقطه ضعف استان قم است.

آقامیری با تاکید بر حل مشکل اشتغال ورزشکاران اظهار داشت: نباید به دنبال این باشیم که ورزشکاران صرفاً استخدام و حقوق بگیر باشند بلکه باید شرایط برای آنان به گونه‌ای فراهم شود که از توانمندی آنان استفاده شود و فرصت کافی برای حضور در تمرینات داشته باشند.

وی عنوان داشت: باید در کنار ورزش حرفه ای و قهرمانی به ورزش همگانی نیز توجه لازم صورت گیرد و باید تلاش شود تا روحیه پهلوانی در بین ورزشکاران تقویت شود.

آقامیری با اشاره به اهمیت موضوع اقتصاد در ورزش بیان داشت: باید به گونه‌ای برنامه ریزی صورت گیرد تا هیات‌های ورزشی برای اجرای برنامه‌های خود از نظر اقتصادی خودکفا باشند و نیازمند بودجه‌های دولتی نباشند.

استاندار قم گفت: موضوع استعدادیابی در مدارس مهم است و امر ورزش در مدارس ما باید پررنگ باشد.

کد خبر 5921017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha