۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲

برگزاری کارگاه آموزشی مقابله باتهدیدات و بحران های احتمالی در شفت

برگزاری کارگاه آموزشی مقابله باتهدیدات و بحران های احتمالی در شفت

شفت- کارگاه آموزشی مقابله با تهدیدات شیمیایی، پرتوی، زیستی و بحران های احتمالی (سیل و...) در شفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه همزمان با آغاز نکوداشت پدافند غیر عامل در سراسر کشور کارگاه آموزشی مقابله با تهدیدات شیمیایی، پرتوی، زیستی و بحران های احتمالی (سیلاب و ابگرفتگی و…) مدیرعامل هلال احمر استان گیلان و جمعی از مسئولان شهرستان شفت در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شفت ضمن تبریک هفته پدافند غیر عامل به تشریح برنامه ها و مانور های برنامه ریزی شده در هفته پدافند غیر عامل شهرستان پرداخت و اظهار داشت: تمام مدیران ادارات تلاش خود را خواهند کرد تا آموزه ها و پیام های فرهنگی، اجتماعی و پدافندی این هفته بر اقشار مختلف شهرستان انتقال یابد.

مهدی نقدی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در خصوص پیشگیری از بروز بحران های احتمالی، شهرستان شفت را یکی از شهرستان های پرتلاش و پیشرو برای مقابله با حوادث احتمالی عنوان کرد.

مدیرعامل هلال احمر استان گیلان نیز در ادامه این کارگاه با تشکر از برپایی کارگاه آموزشی برای روسای ادارات و دهیاران شهرستان، برگزاری کارگاه های آموزشی را از ملزومات آمادگی ذهنی و فیزیکی مسئولان شهرستان بر شمرد.

هادی سلیمی اضافه کرد: این نهاد آمادگی لازم را در ارائه خدمات مناسب و کامل به شهرستان شفت دارد.

همچینن در این کارگاه آموزشی کارشناس ارشد هلال احمر استان گیلان به ارائه سر فصل های آموزشی در مقابل با بحران های احتمالی پرداخت.

در پایان این کارگاه اموزشی از خانواده رخشنده به دلیل اهدای یک قطعه زمین جهت احداث ساختمان پایگاه امداد و جاده ای زنده یاد علی رضا رخشنده در روستای شالده تقدیر و تشکر به عمل آمد.

کد خبر 5921648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha