۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۴۴

در حمایت از فلسطین انجام می‌شود؛

همبستگی اردبیلی‌ها با مردم غزه

همبستگی اردبیلی‌ها با مردم غزه

اردبیل- آیین همبستگی مردم اردبیل با ملت مظلوم و ستمدیده غزه فردا در اردبیل برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این تجمع در بزرگداشت شهدای مظلوم غزه و شهدای عملیات طوفان الاقصی در مصلای بزرگ امام خمینی اردبیل برگزار خواهد شد تا مردم این استان همبستگی و همراهی خود را با مردم غزه اعلام کنند.

حجت‌الاسلام حسن باقری تصریح کرد: علاوه بر اردبیل، در سایر شهرهای استان نیز این آئین همبستگی با ملت مظلوم غزه و فلسطین برگزار خواهد شد تا اقشار مختلف مردم با حضور در این مجلس بزرگداشت به تداوم راه عزتمندانه شهدای آزادی قدس پافشاری کرده و برای رهایی مردم غزه از دست دژخیمان روزگار دست به دعا بردارند.

وی گفت: دیروز نیز مراسم دعای ندبه در شهرهای مختلف استان به ویژه مسجد میرزاعلی‌اکبر اردبیل برگزار و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با قرائت دعای ندبه به همراه مؤمنان برای آزادی مردم فلسطین به ویژه غزه آرزوی گشایش و فرج کرده و برای آسیب‌دیدگان و مجروحان این جنگ نابرابر آرزوی شفای کامل کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: تنها راه نجات فلسطین همبستگی ملت اسلامی و مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی است که این روزها به هر وسیله‌ای متوسل شده تا مردم مظلوم فلسطین را به خاک و خون بکشد.

حجت‌الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بیش از ۷۵ سال است که این رژیم جعلی با حمایت آمریکا و انگلیس در منطقه خونریزی می‌کند در حالی که سرزمین فلسطین، سرزمین یهود نیست بلکه اعراب کنعانی سال‌های متمادی است که در این سرزمین حضور داشته و یهودیان به این سرزمین به عنوان میهمان وارد شدند در حالی که امروز بخش عظیمی از این منطقه به دست اشغالگران افتاده است.

وی اضافه کرد: نباید اجازه داد تا بیش از این جرم و جنایتی در این منطقه مقدس فلسطین و قدس شریف انجام شود بلکه آرزوی همه امت اسلامی آزادی قدس با سرنگونی رژیم صهیونیستی است که قطعاً این وعده الهی تحقق پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام باقری بیان کرد: در تجمع فردا قرار است علاوه بر سخنرانی و برنامه‌های گرامیداشت شهدای غزه، شرکت‌کنندگان با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر سران حامی تروریسم منطقه‌ای» تلاششان بر اعلام انزجار و نفرت از این حرکت‌های ددمنشانه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: ملت مظلوم فلسطین در سرزمین خود نیاز به آرامش و آزادی دارند و ضرورت دارد تا با حمایت و پشتیبانی جوامع جهانی و بین‌المللی به این جنگ نابرابر خاتمه داده شده و زمینه صلح و آرامش بیشتر در این منطقه فراهم آید.

کد خبر 5921979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha