۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۱۱

مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان:

دومین جشنوار ملی «فجر تا فجر» در کردستان برگزار می‌شود

دومین جشنوار ملی «فجر تا فجر» در کردستان برگزار می‌شود

سنندج- مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان گفت: دومین جشنواره ملی ادبی - هنری نماز با عنوان «فجر تا فجر» در استان کردستان برگزار می‌شود.

علی‌اکبر عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دومین جشنواره ادبی - هنری نماز با عنوان «فجر تا فجر» همزمان با آغاز دهه فرهنگی ترویج معارف نماز و مسجد اظهار کرد: این جشنواره به صورت سراسری در تمام استان‌های کشور از جمله استان فرهنگی کردستان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این جشنواره در دو محور ادبیات داستانی و نمایشی برگزار می‌شود که علاقمندان می‌توانند تا ۲۱ آذرماه در این جشنواره ثبت نام و شرکت کنند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان به بخش ویژه جشنواره پرداخت و یادآور شد: بخش ویژه دومین جشنواره ادبی - هنری نماز، پویانمایی و اقتباسی از ادبیات داستانی است.

وی به موضوعات این جشنواره پرداخت و اذعان کرد: موضوعات این جشنواره نماز جماعت مسجد و مدرسه عامل تعاون و کار جمعی، روابط اجتماعی، مواسات و همدلی، نماز تقویت‌کننده صلابت، شجاعت، عزت، امنیت ملی، مسئولیت اجتماعی، نماز عامل عدالت و آرامش و امنیت فردی و اجتماعی، نماز عامل تحکیم و تعالی بنیان خانواده، تربیت فرزندان صالح و پایداری است.

عظیمی خاطرنشان کرد: نتایج دومین جشنواره ادبی - هنری نماز «فجر تا فجر» پنجم بهمن‌ماه اعلام می‌شود.

کد خبر 5922288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha