۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس:

حمله به حرم شاهچراغ انتقام دشمن از دوستداران ولایت و امامت بود

حمله به حرم شاهچراغ انتقام دشمن از دوستداران ولایت و امامت بود

شیراز - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: دشمن از حب و ارادت مردم ما به ولایت و امامت به خشم آمده و حوادثی چون حمله به حرم مطهر شاهچراغ نشانگر کینه دشمن از ارادت ما به اولیا الهی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن قانع در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) ریشه‌ها و ابعاد گوناگونی دارد که باید مفصل به آن پرداخته شود اظهار داشت: اتفاقی که ۴ آبان سال گذشته افتاد و بار دیگر امسال نیز تکرار شد انتقامی بود که دشمن از مردم ما بابت ایستادن پای آرمان‌های انقلاب و علاقه به اولیا دین و امامان معصوم (ع) گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: اولین بار نیست که دشمن به یک مکان متبرک و مقدس حمله می‌کند و اینکه به آستان کبرایی و مقدس احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) هتک حرمت می‌شود در ادامه همان راهی است که قبلاً نیز توسط دشمن پیموده شده و در حادثه تروریستی انفجار حرم مطهر عسکریین (ع) یا انفجار حرم امام رضا (ع) نیز شاهد آن بودیم.

حجت الاسلام و المسلمین قانع افزود: اساس تقابل دشمن و نقطه کانونی آن بر مساله امامت و ولایت متمرکز شده و به درستی فهمیده که مساله امامت و ولایت، نقطه کانونی جهان اسلام به ویژه عالم تشیع و عامل وحدت و ظلم‌ستیزی ما است.

حمله به حرم شاهچراغ انتقام دشمن از دوستداران ولایت و امامت بود

وی افزود: ما مفتخریم که به ولایت اهل بیت تمسک داریم و خداوند امتداد این تمسک را در بستر حاکمیت اسلامی ولایت فقیه در کشور ما جاری و ساری نموده که شاهد برکات این تفکر در کشور، منطقه و جهان نیز هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس در پایان گفت: توفیقات انقلاب اسلامی در این ۴۰ سال در پرتو نورافشانی امر امامت و ولایت بوده و رهپویان این مسیر باید این خط را بیش از پیش بپیمایند تا در نهایت به ولایت حضرت صاحب الزمان ولی عصر (عج) متصل شویم.

کد خبر 5922365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha