۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۳۵

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره):

۸۷۰۰ مجوز برای مرکز نیکو کاری در کشور صادر شد

۸۷۰۰ مجوز برای مرکز نیکو کاری در کشور صادر شد

گرگان- قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) از صدور هشت هزار و ۷۰۰ مرکز نیکو کاری در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر صباغیان، ظهر پنجشنبه در همایش تجلیل از ۵۰۰ مؤسسه خیریه و تشکل مردمی استان گلستان، واگذاری امر خیر و راهبری آن توسط مردم را یکی از سیاست‌ها اساسی در کمیته امداد دانست و اظهار کرد: مردم بهترین وسیله برای خدمت رسانی هستند چرا که آنها می‌توانند بهترین اتفاقات را رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه مؤسسات خیریه و تشکل‌های مردمی با شناسایی اغنیا می‌توانند نیاز نیاز مندان و دهک‌های پایین جامعه را شناسایی کنند، افزود: اموالی را که اغنیا می‌خواهند در قالب صدقه، انفاق و سایر موضوعات کمک داشته باشند، مؤسسات خیریه و تشکل‌های مردمی دریافت می‌کنند و آنها را به دست افراد نیازمند می‌رسانند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی که در کشور وجود دارد نیاز مردم بسیار زیاد است که می‌طلبد خود مردم به صحنه بیایند و از ظرفیت نیکو کاران و خیران استفاده کنند که این کار می‌تواند برکات زیادی را به همراه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود هشت هزار و ۷۰۰ مجوز برای مرکز نیکو کاری در کشور توسط کمیته امداد صادر شده است که در حال خدمت رسانی به مردم ایران هستند.

کد خبر 5922443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha