۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲

فرمانده انتظامی استان فارس:

قاتل و مجرمین فراری گروگان را آزاد کردند

قاتل و مجرمین فراری گروگان را آزاد کردند

شیراز - فرمانده انتظامی استان فارس از آزادشدن گروگان حادثه امروز با توجه به اشراف اطلاعاتی و رصد هوایی و زمینی پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رهام‌بخش حبیبی در خصوص حادثه گروگان‌گیری ظهر امروز اظهار داشت: حدود ساعت ۱۲:۲۰ ظهر امروز پنجشنبه ۴ آبان ماه، سه سرنشین مرد یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که یک نفر از آنها مسلح به سلاح کمری بوده در بلوار چمران شیراز مقابل ساختمان دادسرای ناحیه ۲ به سمت ۲ نفر مرد دیگر تیراندازی کرده و یک نفر از آنها را می‌کشند و ضمن گروگان گرفتن یک خانم متواری می‌شوند.

سردار حبیبی گفت: از همان لحظه وقوع این حادثه، شناسایی و دستگیری گروگان گیران و قاتل مسلح و همدستانش به صورت ویژه در دستور کار گرفت.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: با تلاش‌های صورت گرفته، اقدام عملیاتی، اشراف اطلاعاتی و رصدهای پلیس به صورت گشت هوایی و زمینی، گروگان گیران که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند، خانم گروگان گرفته شده را به صورت صحیح و سالم آزاد کردند.

سردار حبیبی با بیان اینکه گروگان گیران و قاتلان فراری شناسایی شده و به زودی دستگیر خواهند شد؛ تاکید کرد: پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی قاطعانه و برابر قانون برخورد می‌کند.

کد خبر 5922648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha