۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۵۷

معاون سازمان پدافند غیرعامل:

تابوی شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی شکست

تابوی شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی شکست

کرج- معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل گفت: مبارزات فلسطینی تابوی شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی را شکستند و نشان دادند که مقاومت بهترین راهکار مقابله با دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدعلی قمی ظهر جمعه در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه کرج با بیان اینکه دشمنان سرمایه‌های معنوی و زیر ساختی کشور را هدف قرارداده اند، اظهار کرد: دشمنان به دنبال مدیریت افکار عمومی هستند تا در قالب جنگ شناختی به اهداف خود برسند.

وی بیان کرد: یکی از مولفه‌های مهم در پدافند غیرعامل حفظ و پاسداری از این سرمایه‌های معنوی و زیرساختی است.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل تصریح کرد: دشمنان با مدیریت افکار عمومی از طریق شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ای درصدد هستند مردم را به سمت اهداف شوم خود سوق دهند.

وی با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی خاطرنشان کرد: امروز غزه با دو جنگ مواجه است که یک جنگ تن به تن مردم مظلوم غزه با صهیونیسم و دیگری جنگ شناختی و روایت‌ها است.

قمی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: رژیم غاصب و سرمداران خود به دنبال این هستند که جای مظلوم و ظالم و حق و باطل را تغییر دهند.

وی اظهار کرد: مبارزات فلسطینی تابوی شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی را شکستند و نشان دادند که مقاومت بهترین راهکار مقابله با دشمنان است.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل بیان کرد: دشمنان امروز جنایات رژیم غاصب را به گونه‌ای دیگر با امپراطوری خبری خود بیان می‌کنند.

وی جنگ روایت‌ها را یک واقعیت مدرن بیان کرد و گفت: انقلاب اسلامی که عامل بیداری جهان اسلام شد هدف دشمنان بوده و با امپراطوری خبری خود می‌خواهند ایران را تحت محاطره قرار دهند.

قمی تصریح کرد: درحالی که هیچ واکنشی برای تحریم داروهای بیماران در دنیا نیست می‌بینیم که مصوبات شورای عالی فضای مجازی را به عنوان مخالفت با آزادی بیان مطرح می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان تمام تلاش خود را برای سرمایه گذاری بر روی جوانان به کار بسته‌اند، خاطرنشان کرد: می‌بینیم حساب کاربران درفضای مجازی که تصاویر سردار سلیمانی و مطالب حماس را به کار برده‌اند مسدود می‌شود.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل گفت: دشمنان به دنبال قراردادن فضای مجازی در خدمت منافع خود و استکبار هستند چنانچه دیدیم با جنگ روایت‌ها چه اغتشاشاتی را در سال گذشته ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال آن هستند تا رابطه مردم با حاکمیت قطع شود، اظهار کرد: براین اساس تلاش می‌شود تا به مردم بگویند حاکمیت دینی ایران ناکارآمد است و مردم به عنوان پشتوانه نظام اسلامی رابطه‌ای با نظام نداشته باشند.

قمی متذکر شد: این اقدامات دشمنان نیز با وجود صرف هزینه‌های سنگین با هوشیاری و بصیرت مردم نقش برآب است.

کد خبر 5922965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha