۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۳۲

امام جمعه آرادان:

معلمان در کنار تدریس اخلاق را به دانش آموزان بیاموزند

معلمان در کنار تدریس اخلاق را  به دانش آموزان بیاموزند

آرادان- امام جمعه آرادان شریفی نیا با بیان اینکه معلمان نقش مهمی در تربیت نسل آتیه ساز ایران دارند، گفت: معلمان در کنار تدریس دروس تلاش داشته باشند که اخلاق را نیز به دانش آموزان بیاموزند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نمازجمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) ضمن اشاره به سالروز شهادت شهید فهمیده بیان کرد: امام خمینی (ره) درباره شهید فهمیده فرمودند رهبر ما طفل ۱۳ ساله‌ای است که با نارنجک خود را زیر تانک دشمنان می‌اندازد.

وی با بیان اینکه عملیات استشهادی که امروز در غزه و لبنان و … شاهد هستیم که توسط نوجوانان و جوانان صورت می‌گیرد و ده‌ها نفر از جنایتکاران را از بین می‌برد، از شهید فهمیده‌ها، الگوبرداری شده است افزود: اینکه ما معتقد هستیم جنگ ما به نوعی گنج بوده، به واسطه همین رویش‌ها است.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه کودکان و نوجوانان دل‌هایی مانند آینه و قلب‌هایی زلال دارند، بیان کرد: امروز یکی از مهمترین نکات در ایران اسلامی خدمت کردن به همین نوجوانان آتیه ساز است.

شریفی نیا با بیان اینکه معلمان نقش مهمی در تربیت نسل آتیه ساز ایران دارند، بیان کرد: معلمان در کنار تدریس دروس مدارس تلاش داشته باشند که اخلاق را نیز به دانش آموزان بیاموزند.

وی با بیان اینکه برخی از معلمان متأسفانه نه تنها مسائل اخلاقی را به بچه‌ها نمی‌آموزند بلکه سیاه نمایی را هم ترویج می‌دهند، افزود: این موضوع در دانشگاه‌ها حتی بیشتر است و در صورتی که باید جوانان را به صبر و تلاش و کارآموزی و جدیت و … تشویق کرد.

کد خبر 5922996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha