۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۲۱

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

نیروی دریایی می تواند ویترینی برای ارائه توانمندی ها در جهان باشد

نیروی دریایی می تواند ویترینی برای ارائه توانمندی ها در جهان باشد

اراک- فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی دریایی ایران اسلامی می‌تواند ویترینی برای ارائه این توانمندی‌ها در سطح جهان باشد و مشتریان زیادی به سمت این صنایع جذب کند.

به گزارش خبرنگارمهر، امیر دریادار شهرام ایرانی ظهر شنبه در جریان بازدید از شرکت ماشین سازی اراک در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ظرفیت این واحد تولیدی یک ظرفیت اقیانوسی است، گفت: اکثر صنایع و صنعتگران ما در دوران هشت سال دفاع مقدس پشتیبان کشور بودند و امروز نیز باید در صحنه دریا حضوری فعال داشته باشند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امید می‌رود صنایع مأموریت خود را در عرصه اقیانوس‌ها نیز به سرانجام برسانند تا نهایت استفاده را از آنها داشته باشیم.

امیر دریادار ایرانی افزود: امیدواریم شاهد برافراشته شدن پرچم اراک در اقیانوس‌ها باشیم بخاطر اینکه مجموعه‌ای از همه صنایع در شرکت ماشین سازی اراک وجود دارد و می‌توانند در پروژه‌های ساحل، بنادر، سازه‌های دریایی حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد: به طور حتم نیروی دریایی ایران اسلامی می‌تواند ویترینی برای ارائه این توانمندی‌ها در سطح جهان باشد و مشتریان زیادی به سمت این صنایع جذب کند.

کد خبر 5923703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha