۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۳۶

اعزام بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز استان فارس به اردوهای راهیان نور

اعزام بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز استان فارس به اردوهای راهیان نور

داراب - جانشین فرمانده سپاه فجر فارس گفت: اعزام حدود ۱۰ هزار دانش آموز به اردوهای راهیان نور در چندین مرحله، از امروز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پاسدار هاشم جمالی در آئین بدرقه دانش آموزان راهیان نور در شهرستان داراب که همزمان در شهرستان‌های زرین دشت، خنج، استهبان و نی‌ریز برگزار شد اظهار داشت: هر چند خاک، فی نفسه ارزشی ندارد اما خاک سرزمین‌های نور به واسطه آغشته شدن به خون شهدا بسیار ارزشمند است.

جمالی تصریح داشت: در سرزمین شلمچه هر قدمی که بر می‌دارید روی خون شهیدی فرود می‌آید اما شهدا می‌گویند پا روی خون ما بگذارید اما پا روی آرمان ما نگذارید و یکی از آرمان‌های شهدا، حفظ حجاب است.

وی ادامه داد: با خون بیش از ۳۳۰ هزار شهید درخت این انقلاب تنومند شده است و با خون همین شهدا این انقلاب استمرار پیدا می‌کند تا به دست حضرت مهدی (عجل) برسد.

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته امسال میزبان ۱۰ هزار دانش‌آموز از سراسر استان در سرزمین‌های نور خواهیم بود.

وی اردوهای راهیان نور را یکی از روش‌های تربیتی مؤثر و کار فرهنگی مشترک بین آموزش و پرورش و سپاه پاسداران برشمرد و اذعان کرد: این اعزام‌ها تا دی ماه ادامه دارد و پس از آن نیز دانشجویان و اقشار محلات به سرزمین‌های نور اعزام می‌شوند و پیش بینی می‌شود تا پایان سال بیش از ۱۰۰ هزار نفر به سرزمین‌های نور اعزام شوند.

جمالی ادامه داد: با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش تدابیری اندیشیده‌ایم تا اردوهای راهیان نور را چهار روزه برگزار کنیم.

کد خبر 5924592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha