۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۴۱

استاندار مازندران:

۹۲۸ مصوبه در سفر به شهرستان های مازندران تهیه شده است

 ۹۲۸ مصوبه در سفر به شهرستان های مازندران تهیه شده است

کلاردشت - استاندار مازندران گفت: طی ۱۶ سفر به شهرستان های استان ۹۲۸ مصوبه تصویب شد که ۱۳۹ مصوبه اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور بعدازظهر یکشنبه در حاشیه دیدارهای مردمی و بازدید از مناطق مختلف کلاردشت با اشاره به سفرهای شهرستانی گفت: تاکنون شش هزار و ۳۹۰ نامه توسط مردم دریافت کردیم که بلافاصله پس از سفر بررسی می‌شود و از یک هزار و ۱۴۰ روستا و ۲۵ شهر بازدید شده است.

استاندار مازندران بیان کرد: تاکنون ۹۲۸ مصوبه داشتیم که ۱۳۹ مصوبه اجرا و ۵۳۶ مصوبه در حال اجراست.

این مسئول افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در این سفرها، برگزاری جلسات اقشار است و مسائل مهمی مطرح می‌شود که این پیام را می‌خواهیم برسانیم که نباید با حضور استاندار باشد و باید به صورت ماهانه با حضور فرماندار برگزار و کارگروه‌های تخصصی شکل بگیرد.

حسینی‌پور عنوان کرد: هر کجا مطالبات مردمی منسجم پیگیری شد به نتیجه رسید و لذا باید نمایندگان اقشار با تشکیل کارگروه از فرماندار، مطالبه‌گری کنند.

وی مطرح کرد: در ۱۶ سفر قبلی در شهرستان‌هایی که آباد بودند، نخبگان آن شهر دارای انسجام و بسیار پیگیر هستند و این شاخصه مهمی است.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: امروز باید کار را مردمی کنید و خاصیت این انقلاب، مردمی‌بودن آن است؛ لذا توسعه کلاردشت در گرو مطالبه‌گری مردم است.

این مسئول گفت: کلاردشت شهرستان منحصر به‌فردی است چرا که مفاخر بزرگی در حوزه‌های علمی، پزشکی، ورزشی را این شهرستان دارد؛ این شهرستان یک قطب گردشگری است و دارای ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی است.

حسینی‌پور تاکید کرد: مشکلات ورزشی این شهرستان امروز طی جلسه ورزشکاران با مدیرکل ورزش و جوانان احصا و در این خصوص در جلسه عصر تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی افزود: آمایش کلاردشت یک شهرستان گردشگری است که باید به عنوان نماد گردشگری معرفی شود و سایر امور در ذیل این مهم، تعریف شود؛ به طور نمونه اگر دانشگاهی تعریف می‌شود باید با گرایش‌های گردشگری باشد.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: شهرستانی که مقصد گردشگری است نباید المان، شهرسازی و جاده آن، وضع کنونی باشد.

کد خبر 5924749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha