۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۱۷

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان:

فرآیند آموزش در مدارس زنجان بدون کوچکترین مشکل درحال پیگیری است

فرآیند آموزش در مدارس زنجان بدون کوچکترین مشکل درحال پیگیری است

زنجان-مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به مشکل پیش آمده در یکی از مدارس شهر زنجان، گفت: در حال حاضر فرآیند آموزش در مدارس استان بدون کوچکترین مشکلی درحال پیگیری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اسماعیلی روز یکشنبه گفت: حوالی ساعت ۱۲ ظهر امروز یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ گزارشی مبنی بر ایجاد مشکل در یکی از هنرستان‌های شهر زنجان به اداره کل آموزش و پرورش استان ارسال شد که تیم‌های ارزیاب بلافاصله در محل حاضر شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در این باره گفت: بلافاصله بعد از دریافت گزارش توسط اداره کل آموزش و پرورش، تیم‌های ارزیاب در محل حاضر شده و به بررسی دقیق موارد و اتفاقات پرداختند. کمی بعد با تلاش عوامل حاضر در صحنه آرامش به محیط مدرسه بازگشت و فضا تحت کنترل کامل عوامل مدرسه قرار گرفت.

اسماعیلی در ادامه به تشریح وضعیت سلامتی دانش آموزان پرداخت و گفت: حال بیشتر دانش آموزان مساعد بود و نیازی به اقدامات پزشکی و درمانی نداشتند اما تعدادی از دانش آموزان به دلیل ایجاد هیجان بالا دچار استرس و ناراحتی شده بودند که در کوتاه‌ترین زمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی در ادامه افزود: اغلب دانش آموزان پس از انجام معاینات درمانی سرپایی به دلیل نبود هیچ‌گونه مشکل جسمی ترخیص شده و به منازل خود بازگشتند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: علل و عوامل وقوع رخداد در حال بررسی است و نتایج به سمع و نظر مردم استان خواهد رسید و در حال حاضر فرآیند آموزش در مدارس استان بدون کوچک‌ترین مشکلی در حال پیگیری است.

کد خبر 5924898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهری IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      0 0
      لطفا ازایشان بپرسید چرا اموزش پرورش مانع بازنشستگی بعد از سی سال در مهر وابان شده ؟طبق کدام قانون؟کسی که استمرار خدمت نزده چرا مجبور به ماندن وخدمت میکنن؟ کسی که توان کار کردن ندارد گناهش چیست ؟