۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۳۰

مدیر کل مدیریت بحران استان مرکزی:

۹۰ درصد مصوبات ستاد مدیریت بحران استان مرکزی اجرایی شد

۹۰ درصد مصوبات ستاد مدیریت بحران استان مرکزی اجرایی شد

اراک- مدیر کل مدیریت بحران استان مرکزی گفت: ۹۰ درصد از ۱۱۰ مصوبه ستاد مدیریت بحران استان مرکزی اجرایی شده و تنها ۱۰ درصد باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار مهر امید محترمی عصر یکشنبه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مرکزی اظهار کرد: ظرفیت‌های صنایع این استان از حیث مدیریت بحران مناسب است که انتظار است واحدهای تولیدی بزرگ پالایشگاه، پتروشیمی و ایرالکو در این راستا تعامل و هم افزایی لازم را داشته باشند.

وی تاکید کرد: با توجه به آغاز فصل سرما و خطر مسمومیت و گازگرفتگی می‌طلبد دستگاه‌ها با تولید محتوا در زمینه جلوگیری از خطر گازگرفتگی اقدامات پیشگیرانه را در اولویت اقدامات قرار دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی گفت: نیاز است اداره کل صمت و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کارگروهی تشکیل دهند در راستای تعیین تکلیف قانونی ستاد مدیریت بحران شهرک‌های صنعتی اقدامات لازم را انجام دهند.

محترمی با بیان اینکه از ۱۱۰ مصوبه گذشته ستاد مدیریت بحران این استان، ۹۰ درصد اجرایی و ۱۰ درصد باقی مانده است، افزود: در آخرین مطالعات پهنه‌بندی خطر زمین لرزه در طرح کالبد ملی، پهنه‌بندی کشور به ۶ پهنه خطر بسیار بالا، خطر بالا، خطر نسبی بالا، خطر متوسط، خطر نسبی پایین و خطر پایین تقسیم شده است که استان مرکزی جزو منطقه البرز جنوبی واقع شده است.

کد خبر 5925008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha