۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۰۴

۴ هزار نفر از اهالی فهرج جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

۴ هزار نفر از اهالی فهرج جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

یزد- مراسم یادبود شهدای بخش مرکزی یزد در مجاورت آرامگاه حویط بن هانی با حضور ۴ هزار نفر از اهالی فهرج برگزار و جنایات رژیم صهیونیستی محکوم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسمی با حضور بیش از ۴ هزار نفر از اهالی بخش مرکزی در مجاورت آرامگاه حویط بن هانی (شهدای فهرج) روستای کهن فهرج با محوریت محکومیت جنایات رژیم جعلی صهیونیستی، یادبود شهدای بخش مرکزی و افتتاح کانون خادمیاران رضوی این روستا برگزار شد.

در این نشست که با حضور آیت الله مدرسی، امام جمعه این بخش بعنوان سخنران برگزار شد، برنامه های فرهنگی متنوعی به اجرا درآمد.

محمدصادق ابوالقاسمی، بخشدار مرکزی یزد در حاشیه این مراسم با اشاره به جنایت رژیم جعلی اسرائیل و همدردی با مردم مظلوم غزه بر حمایت خود از اجرای برنامه های فرهنگ ساز تاکید کرد.

آیت الله مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزد نیز در این مراسم با اشاره به تاریخ اتفاقات در فلسطین اشغالی، درنده خویی اسرائیل و کشتار زنان و کودکان را در این باریکه به شدت محکوم کرد.

گفتنی است؛ این برنامه که با حضور بیش از ۴ هزار نفر از اهالی بخش مرکزی برگزار شد با اجرای برنامه متنوعی چون سرود یکصد نفره کودکان، آئین پرچم متبرک حضرت امام رضا(ع)، برنامه فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان و تجلیل از برترین های این بخش در رقابت های مختلف قرآنی و مذهبی همراه بود.

این برنامه با همت دهیاری و شورای اسلامی روستای فهرج با همکاری و پیگیری بخشدار مرکزی یزد، همدلی حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای بخش مرکزی و کانون خادمیاران رضوی برگزار شد.

کد خبر 5926789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha