۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۵۵

امام جمعه دماوند تاکید کرد؛

ضرورت تثبیت جایگاه تاریخی، فرهنگی و دینی دماوند در استان تهران

ضرورت تثبیت جایگاه تاریخی، فرهنگی و دینی دماوند در استان تهران

دماوند- امام جمعه دماوند با تاکید بر جایگاه ویژه و سبقه ارزشمند تاریخی، فرهنگی و دینی این شهرستان گفت: این جایگاه باید در استان تهران تثبیت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی بعد از ظهر سه شنبه در بازدید از اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دماوند با اشاره به جایگاه ویژه و سبقه ارزشمند تاریخی، فرهنگی و دینی این شهرستان در طی اعصار و قرون گذشته بر نقش و اهمیت این ظرفیت و ثروت عظیم تاکید کرد.

وی اظهار کرد: شایسته است شهرستان دماوند علاوه بر تثبیت جایگاه حقیقی خود در استان تهران، به جایگاه شایسته خود در سطح کشور نیز دست یابد.

امام جمعه دماوند تحقق این امر را در گرو همکاری و همراهی سایر نهادهای مرتبط و اهتمام ویژه آنان نسبت به توسعه حوزه‌های تخصصی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دیگر حوزه‌های مرتبط در استان و این شهرستان دانست.

بر اساس این گزارش در حاشیه این بازدید علی افضلی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دماوند گزارشی از فعالیت‌های اخیر اداره میراث فرهنگی مشتمل بر حفظ و نگهداری آثار تاریخی و کشفیات، گردشگری و صنایع دستی و نقش مؤثر آن در توسعه و شکوفایی پتانسیل‌های موجود در شهرستان دماوند ارائه کرد.

کد خبر 5926930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha