۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۸:۰۱

همزمان با سالگرد طرح موضوع نظم نوین جهانی؛

رویداد مدرسه‌محور «نوجهان» در مدارس خراسان شمالی اجرایی شد

رویداد مدرسه‌محور «نوجهان» در مدارس خراسان شمالی اجرایی شد

بجنورد_ مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی گفت: رویداد مدرسه محور نوجهان همزمان با سالگرد بیانات رهبر انقلاب درباره نظم نوین جهانی در مدارس خراسان شمالی اجرایی شد.

حجت الاسلام صادق شبانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری رویداد ملی نوجهان در سطح مدارس خراسان شمالی اظهار کرد: این رویداد مدرسه محور با نگاه به بیانات رهبر انقلاب در راستای دیدار سال گذشته دانش آموزان با ایشان طراحی و در حال اجرا است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی نقش جمهوری اسلامی ایران در نظم نوین جهانی را کلیدواژه و محور این رویداد مدرسه محور عنوان کرد و گفت: این طرح توسط اتحادیه‌های انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در سطح مدارس کشور در حال اجراست و با موضوعیت جهانی نو در افق نوجوان را برای دانش آموزان مدارس تبیین و تشریح می‌کند.

وی با همچنین از آماده سازی بسته‌های مکمل و جانبی برای تفهیم بیشتر این موضوع نیز خبر داد و افزود: بسته‌های مکمل در راستای تفهیم بیشتر و ملموس سازی موضوعات طراحی و در اختیار مدرسان طرح در مدارس مختلف قرار می‌گیرد.

شبانی با تاکید بر اینکه انتقال قدرت از کشورهای غربی به غرب آسیا، توسعه و پیشرفت منطق مقاومت و تاکید بر انزوای آمریکا را از جمله نکات کلیدی این رویداد است، خاطرنشان کرد: این حرکت با حضور مدرسان خبره و دارای امتیاز ارتباط با دانش آموزان در حال اجرا در سطح مدارس خراسان شمالی است.

کد خبر 5927148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha