۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲

نماینده جنبش حماس در ایران:

طوفان‌الاقصی عامل انسجام بین گروه‌های فلسطینی شده است

طوفان‌الاقصی عامل انسجام بین گروه‌های فلسطینی شده است

زنجان- نماینده جنبش حماس در ایران گفت: طوفان‌الاقصی عامل انسجام بین گروه‌های فلسطینی شده و برای رسیدن به پیروزی نهایی فلسطینیان باید طوفان‌الاقصی ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، خالد قدومی روز چهارشنبه در دیدار با مسئول بسیج دانشجویی استان و مسئول هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی زنجان، گفت: طوفان‌الاقصی در شرایطی آغاز شد که رژیم صهیونیستی مواضع مردم را هدف قرار داده است و برایش فرقی نمی‌کند که بیمارستان یا منطقه مسکونی را مورد هدف قرار دهد.

وی تصریح کرد: در بمباران بیمارستان نیروهای رژیم صهیونیستی ادعا کردند که در زیر بیمارستان انبار مهمات وجود دارد در حالی که به گفته آنها اسرائیل مجهز به امکاناتی است که از چند متر زیر زمین نیز امکان عکس‌برداری دارد پس چرا بعد از این اقدام خود که باعث مرگ ده‌ها نفر شد مدرکی دال بر وجود این انبار ارائه نکرد.

نماینده جنبش حماس در ایران با اشاره به اینکه در هر انقلاب بزرگ مردمی عده‌ای جان خود را از دست می‌دهند و امروز شاهد به شهادت رسیدن بسیاری از افراد هستیم ولی همه باید بدانند که آمریکا در حال کنترل جنگ است.

قدومی با بیان اینکه بعد از انجام عملیات طوفان‌الاقصی انسجام بین گروه‌های فلسطینی بیش از گذشته شده است، گفت: برای رسیدن به پیروزی نهایی فلسطینیان باید طوفان‌الاقصی ادامه داشته باشد.

در ادامه این دیدار مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان نیز گفت: به نمایندگی از طرف جامعه بسیج دانشجویی استان زنجان جنایات رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم می‌کنیم و معتقدیم عملیات طوفان‌الاقصی باعث مسرت و خوشحالی آزادی خواهان جهان شد.

حسین محمدی تصریح کرد: مقاومت و مجاهدت مردم غزه و رزمندگان حماس برای ما و خانواده‌هایمان الگو خواهد بود و پیروزی از آن مقاومت خواهد بود.

کد خبر 5927188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha