۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۳۳

دادستان مرکز فارس با ۵۴٠ زندانی عادل‌آباد شیراز دیدار کرد

دادستان مرکز فارس با ۵۴٠ زندانی عادل‌آباد شیراز دیدار کرد

شیراز - دادستان مرکز استان فارس به همراه حدود ۳۵ نفر از مراجع قضائی اعم از مقامات قضائی و قضات دادسراهای شیراز، با حضور در زندان عادل آباد شیراز، با بیش از ۵۴٠ زندانی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مصطفی بحرینی در دیدار با زندانیان زندان عادل‌آباد گفت: بر اساس برنامه‌های سند تحول قضائی و حسب تأکیدات رئیس قوه قضائیه و پیگیری‌های دادستان کل کشور و همچنین دستور رئیس کل دادگستری استان فارس، برنامه حضور هدفمند مراجع قضائی در زندان‌ها، بازدید از مؤسسات کیفری و دیدارهای نتیجه محور با زندانیان بیش از پیش در دستور کار قرار گرفته است.

دادستان مرکز فارس گفت: بر این اساس امروز به صورت متمرکز حدود ۳۵ نفر از مراجع قضائی با حضور در زندان مرکزی شیراز با جمع قابل توجهی از زندانیان به صورت چهره به چهره دیدار کردند و ضمن استماع مسائل و مشکلات و درخواست‌های پرونده‌ای و کیفری آنان، دستورات و تمهیدات لازم را به منظور رسیدگی به موارد مطرح شده اتخاذ و در پاسخگویی مناسب به زندانیان اهتمام کردند.

دکتر سید مصطفی بحرینی با بیان اینکه این دادستانی برنامه بازدیدهای هدفمند قضات از زندان‌ها را به صورت برنامه‌ریزی شده تدوین و ابلاغ کرده است اظهار داشت: قریب به ۵۸۰ نفر از زندانیان اعم از زندانیان مرد و همچنین زندانیان زن مجتمع اندرزگاهی نسوان این مؤسسه کیفری، با مراجع قضائی دیدار داشته و توانستند مشکلات قضائی و پرونده‌ای و همچنین درخواست‌هایشان را با قضات مطرح کنند.

دادستان مرکز فارس با ۵۴٠ زندانی زندان عادل‌آباد شیراز دیدار کرد

مدیر زندان مرکزی شیراز نیز در حاشیه این برنامه عمومی دیدار و رسیدگی قضائی مقامات دادستانی با زندانیان گفت: به سبب حضور مستمر دادیاران ناظر زندان در زندان‌ها و همچنین استقرار معاونت دادستانی مرکز استان در مجتمع قضائی زندان، دسترسی آسان زندانیان به مراجع قضائی میسر است.

روح الله رضایی دانا افزود: حضور هفتگی معاونت قضائی رئیس کل دادگستری در امور زندان به همراه معاونین دادستان و دیدار با زندانیان موجب شده تا افراد واجد شرایط همواره به عدالت کیفری دسترسی داشته و از ارفاقات برابر قانون برخوردار باشند.

کد خبر 5928010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha