۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۲۳:۱۶

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان:

اولین استودیوی «رسانه مسجد» در دزفول افتتاح شد

اولین استودیوی «رسانه مسجد» در دزفول افتتاح شد

اهواز - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان از افتتاح اولین استودیوی «رسانه مسجد» در دزفول به منظور تولید محتوای رسانه‌ای خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین مهدی اخوان صباغ عصر امروز چهارشنبه اظهار کرد: به لطف خداوند، اولین استودیو «رسانه مسجد» در مسجد شهدای کربلا دزفول با حضور امام جمعه دزفول و جمعی از فعالان فرهنگی و هنری افتتاح شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان بیان کرد: بنا است در کنار تبلیغ سنتی و حضور مُبلغان در مساجد که وجود دارد به تبلیغ نوین نگاه ویژه‌ای شود تا در کنار ظرفیت مساجد، برای تولید محتوای رسانه‌ای و دیجیتال با تکیه بر مبانی و تعاریف اسلامی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه مساجدی که تیم رسانه‌ای دارند از قبل شناسایی شده‌اند، تصریح کرد: به این مساجد به شیوه‌های مختلف کمک شده که تجهیزات رسانه‌ای خود را در حد معقول تقویت کنند تا بتوانند تولیدات خوبی برای صدا و سیما و فضای مجازی داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: به لطف خدا در استودیویی که در دزفول افتتاح شد، حداقل ۲۰ هنرمند به صورت مستقیم از این تجهیزات استفاده می‌کنند و به تولید محتوا می‌پردازند.

حجت الاسلام والمسلمین اخوان صباغ ادامه داد: بنا است این استودیو محوری برای حضور هنرمندان دزفولی شود که بتوانند از ظرفیت این استودیو رسانه‌ای استفاده کنند.

وی افزود: در دور اول ۱۰ مسجد را در خوزستان تجهیز کردیم و ان‌شاءالله در دور دوم تجهیز مساجد به استودیو رسانه، ۱۰ مسجد دیگر را هم تجهیز خواهیم کرد.

کد خبر 5928092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha