۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۵۶

رئیس پلیس راهور اردبیل:

محدودیت‌های ترافیکی روز ۱۳ آبان در اردبیل اعمال می‌شود

محدودیت‌های ترافیکی روز ۱۳ آبان در اردبیل اعمال می‌شود

اردبیل- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: به منظور هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان محدودیت‌های ترافیکی در این روز در اردبیل اعلام می‌شود.

سیدحجت فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان محدودیت و تمهیدات ترافیکی در محل اجرای مراسم از طرف پلیس راهنمایی و رانندگی به مرحله اجرا درخواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه به منظور ارتقای ایمنی تردد اقدامات پلیس راهنمایی و رانندگی در دو فاز انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: فاز اول از ساعت ۲۴:۰۰ بامداد شنبه خواهد بود که توقف هر نوع وسیله نقلیه در حد فاصل میدان شریعتی تا چهارراه بازار ممنوع است و در صورت توقف از طریق جرثقیل به مکان ایمنی منتقل خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: فاز دوم این محدودیت ترافیکی از ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز ۱۳ آبان تا اتمام مراسم تردد هر نوع وسیله نقلیه در حد فاصل ایستگاه سرعین، تقاطع ۱۵ خرداد، سه راهی دانش به طرف میدان شریعتی و میدان شریعتی به طرف چهارراه امام، چهارراه ورزش، خیابان شیخ صفی به طرف چهارراه امام، چهارراه امام به طرف بازار، چهارراه پیر عبدالملک، چهارراه عالی قاپو و چهارراه امام حسین به طرف چهارراه بازار محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

فتاحی بیان کرد: انتظار می‌رود همشهریان همچون سالیان گذشته خادمان و خدمتگزاران خود در پلیس راهنمایی و رانندگی را در خدمت رسانی هر چه بهتر یاری کنند.

کد خبر 5928251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha