۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۳۷

توسط فرهنگسرای رسانه؛

ششمین نشست «بچه‌های رستا» درباره قصه فردا برگزار می‌شود

ششمین نشست «بچه‌های رستا» درباره قصه فردا برگزار می‌شود

ششمین نشست «بچه های رستا» با شعار «من جمله‌ای از قصه فردا هستم» با موضوع شناخت نقش دوست خوب در امید آفرینی، در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ششمین نشست «بچه های رستا» با شعار «من جمله‌ای از قصه فردا هستم» با موضوع شناخت نقش دوست خوب در امید آفرینی، در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

سلسله نشست‌های نوجوانانه «بچه‌های رستا» ششمین جلسه از آن را با موضوع «شناخت نقش آفرینی دوست خوب در امید آفرینی» برگزار می‌کند و در این قالب میزبان جمع زیادی از نوجوانان خواهد بود. «بچه‌های رستا» برنامه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه نوجوانان است که به منظور ایجاد بستری سالم و امن برای گفت‌وگوی نوجوانان فراهم شده است. این برنامه در فرهنگسراهای منتخب شهر تهران اجرا شده و فرهنگسرای رسانه یکی از پایگاه‌های اصلی برگزاری آن است. در قالب این برنامه، نوجوانان فرصتی پیدا می‌کنند تا در جلسه‌ای با حضور هم سن و سالان خود به گفت‌وگو با یکدیگر پرداخته و دغدغه و مشکلات خود را بیان کنند.

شعار این برنامه «من جمله‌ای از قصه فردا هستم» با عنوان «بگو تو کیستی و آنگه من بگویم کیستم» است.

کارشناسان ششمین نشست این دوره از نشست‌های بچه‌های رستا مهدی شکیبایی، حجت الاسلام حسین زاده و حمید رزاقی هستند.

این نشست با «موضوع شناخت نقش دوست خوب در امید آفرینی» در کنار جمعی از نوجوانان روز شنبه ۱۳ آبان از ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

کد خبر 5928353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha