۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۲۹

رییس پلیس راهور خراسان رضوی اعلام کرد؛

تمهیدات ترافیکی راهپیمایی ۱۳ آبان در مشهد

تمهیدات ترافیکی راهپیمایی ۱۳ آبان در مشهد

مشهد- رییس پلیس راهور استان خراسان رضوی از اعلام تمهیدات ویژه ترافیکی برای هر چه بهتر برگزار شدن راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ هادی امیدوار اظهار کرد: یوم الله سیزدهم آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی به نام روز دانش آموز نامگذاری شده است.

رئیس پلیس راهور استان خراسان رضوی افزود: به همین منظور امت شهیدپرور و غیور شهر مشهد مقدس به همراه دانش آموزان و سایر اقشار، جهت بزرگداشت این روز راهپیمایی می‌کنند، لذا پلیس راهور مشهد مقدس جهت هر چه با شکوه تر برگزار شدن این مراسم تدابیر و تمهیدات ویژه ترافیکی به شرح ذیل را در نظر گرفته است.

وی گفت: زمان اجرای طرح از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح شنبه ۱۳ آبان خواهد بود و مسیر حرکت از میدان بسیج- خیابان امام رضا (ع) _به سمت حرم مطهر رضوی است.

امیدوار افزود: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه شنبه ۱۳ آبان تا پایان مراسم در طول مسیرهای خیابان امام رضا (ع) از میدان ۱۵ خرداد تا حرم مطهر رضوی، تقاطع اندرزگو به سمت میدان بیت المقدس، میدان طبرسی تا زیرگذر حرم مطهر، میدان پنجراه و نواب-شارستان تا زیرگذر حرم مطهر و تقاطع شهدا تا حرم مطهر در دو سمت خیابان ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان خراسان رضوی افزود: توقف کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ شب شنبه ۱۳ آبان تا پایان مراسم راهپیمایی در محل‌های خیابان امام رضا (ع) از میدان بسیج تا میدان بیت المقدس (مسیر راهپیمایی) و کلیه مسیرهای منتهی به خیابان‌های یادشده تا عمق ۱۵ متری ممنوع بوده و از حرکت آنان جلوگیری خواهد شد.

وی بیان کرد: ضمن اینکه در طول این بازه زمانی نسبت به پاکسازی مسیر راهپیمایی اقدام می‌شود.

امیدوار در پایان از شهروندان عزیز درخواست کرد ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی نهایت همکاری را با پلیس در اجرای محدویت‌های ترافیکی داشته باشند.

کد خبر 5928488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha