۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۲۳:۰۹

طی مراسمی؛

رتبه‌های برتر آزمون سراسری در آستارا تجلیل شدند

رتبه‌های برتر آزمون سراسری در آستارا تجلیل شدند

آستارا- طی مراسمی با حضور مسئولان ۸۱ نفر از پذیرفته‌ شدگان کنکور سراسری ۱۴۰۲ در آستارا تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، همایش تجلیل از افتخار آفرینان و پذیرفته شدگان کنکور سراسری شهرستان آستارا تحت عنوان «جشن ستارگان» عصر پنجشنبه در سالن اجتماعات آموزش وپرورش این شهرستان با حضور پذیرفته شدگان کنکور سراسری به همراه خانواده‌ها و مسئولین به همت آموزش وپرورش شهرستان آستارا برگزار شد.

«محمد رضا شهاب زاده» فرماندار آستارا نیز در این مراسم اظهار کرد: با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، هم اکنون مراکز علمی و دانشگاهی کشور برای افزایش قدرت علمی جوانان این میهن اسلامی، در حد مطلوبی رشد پیدا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه عصر حاضر، عصر دانایی، اطلاعات و تولید دانش است، افزود: امیدواریم که جوانان این مرز و بوم بتوانند در این عرصه جایگاه کشور را به طور شایسته ارتقا دهند.

شهاب زاده ابراز امید واری کرد با افزایش تعامل وهمکاری طی سال‌های آینده شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر حوزه آموزش و پرورش در شهرستان و استان باشیم.

رتبه‌های برتر آزمون سراسری در آستارا تجلیل شدند

علاقه و پشتکار در سایه ایمان از عوامل مؤثر موفقیت‌های بزرگ است

«بیژن خالقوردی پور» رئیس آموزش و پرورش آستارا نیز در این مراسم با اشاره به قبولی ۸۱ دانش آموز شهرستان آستارا در آزمون سراسری کنکور سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: این نتایج مرهون تلاش‌های خستگی ناپذیر پدران و مادران، مدیران و معلمین و دست اندرکاران آموزش و پرورش در سال جاری است.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم قدردانی از عملکردهای مثبت دانش آموزان می‌تواند تأثیر بسزایی در موفقیت امسال دانش آموزان پشت کنکوری داشته باشد، افزود: علاقه، تلاش و پشتکار در سایه ایمان به خدا، خود باوری، به دست آوردن شأن و منزلت خاص در جامعه، داشتن مشاوره خوب و برنامه ریزی مناسب عوامل مهم برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ است.

کد خبر 5928743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عظیم سرخان پور IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
      0 0
      سلام بااروزوی موفقیت برای دانش آموزان قبول شده در کنکور سراسری۱۴۰۲ ؛ لطفاً مسیولین برگزار کننده سایر دانشجویان قبول شده حداقل در رشته پزشکی راهم دعوت میکردند
    • جعفر IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      0 0
      کنکور دیگه کی میخاد بره اصلا کسی امتحان کنکور نداده که بخاد قبول بشه