۱۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۰۳

انتقاد امام جمعه گناباد از افزایش اجاره املاک مسکونی و تجاری

انتقاد امام جمعه گناباد از افزایش اجاره املاک مسکونی و تجاری

گناباد- امام جمعه گناباد با انتقاد از افزایش اجاره املاک مسکونی و تجاری در این شهر، از مالکان خواست تا انصاف را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب ظهر جمعه در خطبه‌های نمازجمعه با انتقاد از افزایش اجاره املاک مسکونی و تجاری در این شهر ضمن درخواست رعایت انصاف از سوی مالکان اظهار کرد: دستگاه قضائی با ورود به این مساله باید جلوی ظلم به ضعیف‌ترین قشر جامعه را بگیرد.

امام جمعه گناباد با اشاره به عزم راسخ ملت فلسطین در مبارزه با صهیونیست‌های جنایتکار، اظهار کرد: جنایات وحشیانه رژیم کودک کش اسرائیل، عزم و اراده ملت فلسطین در مبارزه با صهیونیست‌ها را قوی‌تر و مصمم‌تر کرده است.

وی، ۱۳ آبان ماه را یادآور جنایات آمریکا علیه ملت ایران دانست و تاکید کرد: مردم ایران اسلامی با حضور حماسی و شعار مرگ بر آمریکا، یک بار دیگر خشم و نفرت خود را از شیطان بزرگ ابراز خواهند کرد.

صادقی‌نسب یوم الله ۱۳ آبان را یادآور سه جنایت بزرگ آمریکا علیه ملت ایران بیان و اظهار کرد: تبعید حضرت امام خمینی (ره) به جرم امر به معروف و نهی از منکر و افشاگری علیه پیمان استعماری کاپیتولاسیون و به رگبار بستن دانش آموزان در سال ۵۷ توسط رژیم شاه و شهادت و مجروح شدن صدها دانش آموز را دو مناسبت این روز عنوان کرد.

امام جمعه گناباد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را سومین مناسبت این روز بیان و تصریح کرد: با توجه به اینکه سفارت آمریکا در ایران به محل جاسوسی و توطئه علیه ملت ایران تبدیل شده بود، در سال ۱۳۵۸ دانشجویان پیرو خط امام خونشان به جوش آمد و آنجا را تسخیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: توطئه‌های آمریکا علیه مردم کشور ما در طول تاریخ ثابت می‌کند که ملت ایران حق دارند هر روز و در هر مکانی باشعار مرگ برآمریکا، نفرت خود را از شیطان بزرگ نشان دهند.

کد خبر 5929160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha