۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۸:۰۱

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

کمبود معلم در استان همدان/ فعالیت های فرهنگی مدارس مورد توجه باشد

کمبود معلم در استان همدان/ فعالیت های فرهنگی مدارس مورد توجه باشد

همدان- نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در استان با مشکل کمبود معلم مواجه هستیم، گفت: اصل در فعالیت‌های فرهنگی توجه به آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله شعبانی موثقی شامگاه یکشنبه در دیدار با معاون وزیر آموزش و پرورش، از خدمات مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان تقدیر کرد و گفت: امیدواریم در دوره جدید شاهد موفقیت‌های بیشتری باشیم.

وی با اشاره به اینکه از علائم دولت موفق و انقلابی این است که اصل توجهش بر آموزش و پرورش باشد، افزود: هزینه در عرصه آموزش و پرورش، مصداق سرمایه گذاری برای آینده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه اصل در فعالیت‌های فرهنگی توجه به آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد: برای موفقیت آموزش و پرورش نیازمند همکاری همه نهادها به‌صورت منسجم و هم افزا هستیم.

آیت الله شعبانی با تاکید بر اینکه امکانات دستگاه‌ها بایستی در اختیار آموزش و پرورش و دانش‌آموزان قرار گیرد، اضافه کرد: گاهی از موارد شاهد حضور تعدادی زیادی از دانش‌آموزان در یک کلاس هستیم، موضوعی که سیستم آموزشی آن را نمی‌پذیرد.

وی با تصریح بر اینکه در استان با مشکل کمبود معلم مواجه هستیم، به برخی مشکلات و درخواست‌های مردمی در رابطه با مجموعه آموزش و پرورش اشاره و خواستار برطرف شدن این مشکلات توسط وزارتخانه شد.

کد خبر 5929511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha