۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۵۹

رئیس صندوق رفاه دانشجویان:

کیفیت غذای دانشجویی نسبت به سال‌های قبل بهتر شد

کیفیت غذای دانشجویی نسبت به سال‌های قبل بهتر شد

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: اگر از دانشجویان هم بپرسید، کیفیت غذای امسال نسبت به سال‌های قبل بهتر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: باتوجه به مواردی که در سالیان گذشته داشتیم، یکی از دغدغه‌های دانشجویان همیشه کیفیت و کمیت غذا است. برای همین سعی کردیم از دوسال گذشته برنامه‌ریزی داشته باشیم تا مشکل خاصی از این بابت نداشته باشیم.

وی افزود: در سال گذشته کمترین میزان نارضایتی از نظر کیفیت و کمیت را از غذای دانشگاه‌ها داشتیم و امسال به طوری برنامه‌ریزی کردیم و این نارضایتی به حداقل رسیده است. به امید خدا با پرداخت بودجه لازم از سمت سازمان برنامه و بودجه به کیفیت غذای دانشجویی تداوم می‌بخشیم و نمی‌گذاریم مشکل خاصی به وجود آید. امسال وضعیت غذاها خوب شده است و به امید خدا این روند ادامه‌دار خواهد بود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: اگر از دانشجویان هم بپرسید، کیفیت غذای امسال نسبت به سال‌های قبل بهتر شده است و من در بازدیدهایی که از دانشگاه‌های مختلف داشتم، همه دانشجویان بدون استثنا این مساله را تائید می‌کنند.

کد خبر 5929661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha