۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۵۱

مدیرکل امور جوانان حزب موتلفه اسلامی:

۲۱ هزار نفر از جوانان عضو حزب موتلفه اسلامی هستند

۲۱ هزار نفر از جوانان عضو حزب موتلفه اسلامی هستند

زنجان-مدیرکل امور جوانان حزب موتلفه اسلامی گفت: ۲۱ هزار نفر از جوانان در شاخه‌های مختلف دانشجویی، دانش آموزی، طلاب و خواهران عضو این حزب هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیررضا انصاری روز شنبه در دیدار با امام جمعه زنجان، گفت: حزب موتلفه اسلامی در راستای بهره گیری از استعدادهای جوانان و شتاب بخشی به حوزه دانش بنیان‌ها با ارائه مشورت برای راه اندازی کسب و کارهای فناورانه و ایجاد کارآفرینی با برگزاری کلاس‌های آموزشی اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه ۲۱ هزار نفر از جوانان در شاخه‌های مختلف دانشجویی، دانش آموزی، طلاب و خواهران عضو این حزب هستند، افزود: هدف از این کار بهره گیری از ظرفیت نیروهای جوان برای حل مشکلات کشور و شتاب بخشی به حوزه دانش بنیان‌ها در حوزه‌های مختلف است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان نیز در این دیدار گفت: هیچ حزبی در خوش نامی، سابقه درخشان، سلامت نفس و سلامت راه به مانند حزب موتلفه اسلامی نیست.

آیت الله علی خاتمی افزود: حزب موتلفه اسلامی به عنوان ریشه دارترین تشکل ولایی و پیشگام در نهضت امام خمینی (ره) با مؤسسان صاحب نام و پیشکسوت مبارز انقلابی، یکی از ذخایر سیاسی و فکری سالم انقلاب اسلامی است که باید این تجربیات را به نسل جوان منتقل کند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه تشکل‌های جوانان حزب موتلفه اسلامی می‌تواند با ایده پردازی‌ها در ارائه خدمات متنوع، مؤثر باشد، افزود: این حزب با تخصص‌ها و تجربیات سیاسی سالم همراه با علم روز، مسیر همگرایی و جذب جوانان جویای آرمان‌های انقلاب اسلامی را هموار کند.

همچنین در این دیدار رضا رحیم پور عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و دبیر استان زنجان ضمن ارائه آخرین اقدامات تشکلی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در عرصه‌های سلامت سیاسی، کمک به حکمرانی و پیشرفت کشور از تشکیل اندیشکده حکمرانی در زنجان طی روزهای آینده خبر داد.

کد خبر 5929747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha