۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۵۸

نادری در گفت‌وگو با مهر:

احتمالا بررسی برنامه هفتم توسعه این هفته به پایان می‌رسد

احتمالا بررسی برنامه هفتم توسعه این هفته به پایان می‌رسد

عضو هیأت رییسه مجلس گفت: تلاش ما در مجلس این است که مابقی لایحه برنامه هفتم توسعه را تا پایان هفته بررسی و گزارش مصوبات را به شورای نگهبان ارسال کنیم.

احمد نادری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره برنامه کاری مجلس شورای اسلامی در هفته جاری، گفت: این هفته ادامه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه را در دستورکار داریم.

وی بیان کرد: تلاش ما در مجلس شورای اسلامی این است که تا پایان هفته جاری موارد الحاقی و ارجاعی لایحه برنامه هفتم توسعه را که به کمیسیون تلفیق ارجاع شده بود، بررسی و تصویب کنیم و گزارش مصوبات را برای اعلام نظر به شورای نگهبان ارسال کنیم.

گفتنی است، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از سوم مهر ماه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه را در صحن مجلس آغاز کردند و تاکنون ۱۱۸ ماده از این لایحه مورد رسیدگی قرار گرفت و برخی از این مواد جهت رسیدگی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شد، همچنین ۶ بند از ۲۳ بند الحاقی به کل لایحه نیز مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 5929871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس DK ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
      0 1
      سلام، مگر مصوب نشده بود که مواد مربوط به ایثارگران از جمله بازگشت به کار جانبازان بازنشسته به کار که در برنامه ششم بود به برنامه هفتم تنفیذ شود. چرا تا کنون در برنامه هفتم با صراحت وارد نشده است؟!!! از مجلس می خواهیم به وضوح بازگشت به کار جانبازان بازنشسته را در برنامه هفتم وارد کند و زمان اجرای باز