۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۸:۴۴

رییس هیات معارف جنگ شهید صیاد شیرازی:

پرچم جمهوری اسلامی ایران در قطب جنوب برافراشته می شود

پرچم جمهوری اسلامی ایران در قطب جنوب برافراشته می شود

نوشهر- رییس هیات معارف جنگ شهید صیاد شیرازی با بیان اینکه اقدام اقتدارآمیز ناوگروه ۸۶ در تاریخ ثبت شده است، گفت: پرچم ایران با همت نیروی دریایی در قطب جنوب برافراشته می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ ناصر آراسته صبح یکشنبه در بیستمین دوره نظری معارف جنگ با اشاره به مأموریت اقتدار ۳۶۰ نیروی دریایی و گسترش مرزها اظهار داشت: شایسته است این حرکت بزرگ اسطوره‌ای شود.

وی با عنوان اینکه حرکت نیروی دریایی یک نمایشگاه بین المللی با مصنوعات ایرانی به شمار می‌رود، افزود: ما وابسته علمی و دریانوردی از غرب و بیگانه نیستیم و آنان باید وابسته ما باشند و با این اقدام و حرکت اقتدار جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته شده است.

وی با اظهار اینکه حرکت و اقدام نیروی دریایی در تاریخ ثبت می‌شود، اظهار داشت: یقین دارم با نوآوری، علم و تفکر حضور مستمر در اقیانوس‌ها توسط نیروی دریایی محقق می‌شود و پرچم جمهوری اسلامی ایران در قطب جنوب برافراشته می‌شود.

امیر سرتیپ آراسته یادآور شد: در حال حاضر ۳۰۰ پیشکسوت معارف جنگ در کشور فعالیت می‌کنند و متأسفانه حدود ۴۰ نفر از این رزمندگان آسمانی شدند.

رییس هیأت معارف جنگ با بیان اینکه هرچه داریم از امام و شهیدان و فرماندهی مقام معظم کل قوا است، افزود: اگر انقلاب، دفاع مقدس، امام و شهیدان نبود هیچیک از موفقیت‌ها در کشور حاصل نمی‌شد.

کد خبر 5930499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha