۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۴۰

مدیرکل رفاه و امور عمومی هلال احمر:

ترخیص خودروهای امدادی هلال احمر از گمرک بوشهر تسهیل شود

ترخیص خودروهای امدادی هلال احمر از گمرک بوشهر تسهیل شود

بوشهر - مدیرکل رفاه و امور عمومی جمعیت هلال احمر گفت: ترخیص خودروهای امدادی هلال احمر از گمرک بوشهر تسهیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آرش محمدحسینیان صبح یکشنبه در نشست با مدیر کل گمرک بوشهر اظهار داشت: بسیاری از تجهیزات و اقلام امدادی و بشر دوستانه این جمعیت چه در راستای صادر کردن و چه واردات با همکاری و تعامل با گمرک انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: این موضوع در این چند وقت نمود بیشتری هم داشته و با یک تعامل بهتر و هم افزایی بیشتر برای خدمت رسانی به مردم عزیز تسریع می‌شود.

مدیرکل رفاه و امور عمومی جمعیت هلال احمر بیان کرد: امیدواریم با درایت مدیر کل گمرک بوشهر فرایند ترخیص آمبولانس‌ها و خودروهای امدادی از گمرک بوشهر تسریع و تسهیل یابد.

تقویت تعامل گمرک و هلال احمر

احسان ایزدپناه مدیرعامل هلال احمر بوشهر اظهار داشت: همراهی و تعامل مجموعه گمرک با جمعیت هلال احمر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی اضافه کرد: در دورانی که ایران اسلامی تحت شدیدترین تحریم‌های بین‌المللی قرار گرفته اما همکاری‌های بسیار سازنده‌ای در جهت کمک به تقویت و تسهیل در امر خدمت رسانی به مردم از سوی این مجموعه انجام پذیرفته است.

مدیر عامل هلال احمر بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خودروهای امدادی و آمبولانس‌ها از گمرک بوشهر ترخیص می‌شود ما تمام تلاش خود با همکاری گمرک بوشهر برای ترخیص این خودروها به کار خواهیم گرفت.

کد خبر 5930886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha