۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۹:۲۰

تایید و تکذیب خبر تعطیلی مدارس مسئله ساز شد؛

سردرگمی دانش آموزان ابتدایی در زاهدان

سردرگمی دانش آموزان ابتدایی در زاهدان

زاهدان- صبح امروز آموزش و پرورش ناحیه دو زاهدان خبر تعطیلی مدارس ابتدایی در نوبت صبح را به دلیل بارندگی شب گذشته تایید و ستاد مدیریت بحران استانداری این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی بارندگی شب گذشته زاهدان، در حالی که خانواده‌های دانش آموزان صبح امروز به دنبال شنیدن خبر وضعیت تعطیلی یا دایر بودن مدارس بودند، آموزش و پرورش ناحیه دو زاهدان در پیامی تلگرامی خبر تعطیلی مدارس ابتدایی در زاهدان را به نقل از ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان تأیید کرد و همزمان مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان، آن را تکذیب کرد. این موضوع موجب شد که بسیاری از مدارس ابتدایی امروز تعطیل شود و دانش آموزان به منازل خود بازگشتند.

خبر تعطیلی مدارس زاهدان صحت ندارد

مجید محبی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان ضمن رد خبر تعطیلی مدارس زاهدان به علت بارندگی گفت: بعد از مدت‌ها شاهد بارش رحمت الهی هستیم و بر اساس گزارش هواشناسی بارندگی‌ها تا ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در زاهدان ۷.۲ میلیمتر بوده است.

وی افزود: در حال حاضر در حال بازدید از مناطق مختلف مانند همت آباد و جام جم هستیم، در برخی از مناطق با آب گرفتگی معابر مواجه هستیم اما تمامی مدارس در تمامی مقاطع شهرستان زاهدان دایر است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: خبر منتشر شده در برخی از گروه‌ها و کانال‌های فضای مجازی مبنی بر تعطیلی شیفت صبح مدارس ابتدایی زاهدان به علت بارندگی صحت ندارد.

با توجه به این دوگانگی بر اساس گزارشات عینی خبرنگاران خبرگزاری مهر در زاهدان، در بسیاری از مناطق شاهد تعطیلی مدارس حتی در مقاطع متوسطه هستیم.

کد خبر 5931482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha