۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۱۳

با کسب دو نشان نقره و برنز؛

دو کردستانی به تیم ملی استراگوس کشور راه یافتند

دو کردستانی به تیم ملی استراگوس کشور راه یافتند

سنندج_ کاویان سعیدی و دانیال محمدزاده دو ورزشکار کردستانی با کسب دو نشان نقره و برنز موفق شدند به عضویت تیم ملی استراگوس کشور راه پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات انتخابی تیم ملی استراگوس (تلاش) با حضور ۷۰ تلاشگر و شناخت نفرات راه یافته به اردوی این تیم برگزار شد و کاویان سعیدی و دانیال محمدزاده دو ورزشکار کردستانی با کسب دو نشان نقره و برنز موفق شدند به عضویت تیم ملی استراگوس (تلاش) کشور راه پیدا کنند.

این مسابقات از سوی کمیته تلاش فدراسیون ورزش‌های همگانی و به منظور انتخاب تیم ملی برای حضور در مسابقات بین‌المللی، در اطراف دریاچه چیتگر تهران برگزار شد.

تیم استان کردستان با سرپرستی شاهو زندی و مربیگری جهانگیر لطفی در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کرد.

در پایان این مسابقات کاویان سعیدی و دانیال محمدزاده دو نماینده شایسته کردستانی به همراه دانیال رجبی، ابوالفضل فتاح پور در بخش جوانان و محمد شهمرادی، جواد سلیمانی، احمد هادی‌نژاد و جمال صالحی در بخش بزرگسالان عناوین برتر را به خود اختصاص دادند و به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

گفتنی است؛ مسابقات بین‌المللی استراگوس (تلاش) قرار است با حضور ورزشکاران چهار کشور مختلف به میزبانی تبریز برگزار شود.

ورزش استراگوس شامل دویدن، جهش و پرش‌های کوتاه و بلند و عبور از شیب‌ها و سربالایی‌های صعب العبور، عبور از موانع مختلف طبیعی و غیر طبیعی در جنگل، دریا و کوهستان و کویر همراه با آموزش‌های تخصصی و مسابقات هیجان انگیز در دل طبیعت بوده که به دو صورت تیمی امدادی و انفرادی برگزار می‌شود.

از جمله فعالیت‌های ویژه این ورزش، تمرین در دامان طبیعت اعم از جنگل، کوهستان، دریا و کویر در شرایط مختلف آب و هوایی با هدف ورزش و تفریحات سالم است.

کد خبر 5931750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha