۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۰۹

فرمانده انتظامی هویزه:

جاعل اسناد و مدارک دولتی در شهرستان هویزه دستگیر شد

جاعل اسناد و مدارک دولتی در شهرستان هویزه دستگیر شد

هویزه- فرمانده انتظامی هویزه از دستگیری یک کلاهبردار و جاعل اسناد و مدارک دولتی با هوشیاری مأموران پلیس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی تقدسی با اعلام این خبر بیان کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان هویزه با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از فعالیت مجرمانه فردی در زمینه جعل اسناد و مدارک دولتی مطلع و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با گشت زنی‌های هدفمند و تلاش همه جانبه متهم شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ تقدسی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی اسناد و مدارک جعلی، مُهر ادارات و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی، ابزار و آلات مورد استفاده در تهیه و جعل مدارک از جمله رایانه، پرینتر، اسکنر به همراه تجهیزات و ادوات جعل مُهر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی هویزه اظهار کرد: متهم دارای سوابق متعدد در زمینه جعل اسناد و سرقت بوده با هدف پیشگیری از ایجاد ضرر و زیان است.

وی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود معاملات و قراردادهای خود را در مراکز رسمی و قانونی انجام و به ثبت برسانند و برای اطمینان از اصالت سند از مرجع صدور آن استعلام گرفته شود و در صورت اطلاع از هر گونه اقدامات مشکوک، از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ موضوع را با پلیس گزارش کنند.

کد خبر 5931833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha