۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۴۲

رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر مطرح کرد؛

افزایش تعداد تیم‌های «سفیران بهداشت روان» هلال‌احمر در کشور

افزایش تعداد تیم‌های «سفیران بهداشت روان» هلال‌احمر در کشور

خرم‌آباد - رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از افزایش تعداد تیم‌های «سفیران بهداشت روان» هلال‌احمر در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید هاشم حسینی المدنی، امروز دوشنبه در همایش سالروز تأسیس سازمان جوانان هلال‌احمر در لرستان، اظهار داشت: در هر جایی از جهان فارغ از هر رنگ و نژادی که نیاز به امدادرسانی باشند، آماده‌ایم.

وی ادامه داد: باتوجه‌به افزایش تعداد اعضا، سال گذشته برای مقابله با خشکسالی آب‌وهوا ۱۴۰ هزار درخت کاشتیم که ۱۰۰ هزار اصله درخت در کمتر از ۲۰ دقیقه در ۴۸۰ نقطه کاشته شد و در جهان رکورددار شدیم.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر، عنوان کرد: در نوروز بیش از ۵۰ هزار نفر از اعضای سازمان جوانان فعالیت‌های متنوعی در این ایام داشتند.

حجت‌الاسلام المدنی با بیان اینکه رشد ۹۰۰ درصدی تیم‌های «سحر» یا «سفیران بهداشت روان» در حوادث داشته‌ایم، گفت: در کارآفرینی و کسب‌وکارهای خرد در مناطق محروم رشد چشمگیری داشته‌ایم.

وی با اشاره به طرح «دادرس»، عنوان کرد: مسابقات المپیاد «آماده» امسال مجدد برگزار شد و دانش‌آموزان خودمراقبتی و دیگر مراقبتی مانند خروج ایمن، حمل مصدوم و بانداژ را آموزش می‌بینند و به کار می‌گیرند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر ضمن اینکه حمایت از برنامه‌های ورزشی شروع شده و ظرفیت اردوگاه‌های سازمان جوانان که در اختیار مردم قرار گرفته است، گفت: با تفاهم با فدراسیون‌های اعضای این سازمان از آموزش این رشته بهره‌مند خواهند شد.

حجت‌الاسلام المدنی، افزود: امسال در ایام شهادت امام رضا (ع) بیش از سه هزار و ۲۰۰ نفر از اعضای سازمان داوطلبانه به‌صورت شبانه‌روزی، مردمی که قادر به راه‌رفتن نداشتند با ویلچر به حرم انتقال دادند.

وی با بیان اینکه چهارهزار داوطلب سازمان جوانان در پیاده‌روی اربعین مشارکت داشتند، گفت: بالاترین سرمایه این سازمان اعضای جوان آن هستند.

کد خبر 5932194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha