۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۰۳

در نشست خبری «نوپیا» مطرح شد؛

نوپیا هم آفرینی اجتماع سازان ایران آینده است

نوپیا هم آفرینی اجتماع سازان ایران آینده است

دبیر رویداد نوپیا گفت: «نوپیای۶» در سه موضوع سلامت، کسب‌وکار و آموزش در جهت هم‌آفرینی اجتماع سازان آینده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، به همت ستاد نوآوری‌های اجتماعی و ستاد پیشرفت جامع منطقه‌ای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نشست خبری «نوپیا» نوآوری و پیشرفت ایران؛ گردهمایی فعالان و نوآوران اجتماعی سراسر کشور امروز برگزار شد.

در این نشست دبیر رویداد نوپیا گفت: نوپیا گردآورنده اجتماع سازان است، کسانی که نه تنها خود آنها کنش‌گر اجتماعی هستند و فعالیت اجتماعی می‌کنند بلکه دیگر فعالان اجتماعی را نیز دور هم جمع کردند.
وی ادامه داد: در صورتی که این اجتماع سازان گردهم آیند، ایران آینده قدرتمند و با شکوه خواهد بود و قدرت ایران آینده حاصل قدرت این اجتماع سازان است.

دبیر رویداد نوپیا جزییات دومین دورهمی یاوران اجتماعی کشور، که ۱۸ آبان در پردیس چارسو برگزار می‌شود را به این صورت بیان کرد: اجتماع سازان در سه گروه مختلف تحت عنوان سه موضوع سلامت، کسب‌وکار و آموزش در گروه‌های مختلف سنی نوجوانان سالمندان دانشجویان به گفت‌وگو می‌نشینند.

وی ادامه داد: رویداد از ساعت هشت صبح تا هشت شب به طول می‌انجامد که در این ساعات چند ده رویداد در مراسم انجام می‌شود.

عدنانی یکی از اعضای کارگروه نوپیا در ادامه افزود: یکی از مهمترین اهداف نوپیا ۱۴۰۲ ساختن اجتماعی از کنش‌گران اجتماعی است که در این خصوص به بهانه ایجاد شبکه و اجتماع کارگاه‌ها، نشست‌ها و ارائه تک نفره یا چند نفره با حضور فعالان اجتماعی در حوزه مربوطه برگزار می‌شود که هدف این نشست‌ها ترویج مفهوم نوآوری اجتماعی و کسب و کار اجتماعی بین گروه‌های مختلف اجتماعی است.

آرانی مدیریت برنامه طبقه هفتم در ادامه توضیح داد: برخلاف طبقه پایین که استارتاپ ها حضور دارند، مخاطبین طبقه هفتم نوجوانان و دانشجویان هستند، یکی از برنامه‌هایی که در این طبقه برگزار می‌شود نوپیا نوجوان است که شرکت کنندگان به تجربه موفق خود در دوران نوجوانی می‌پردازند.

جانی‌پور مدیر روابط‌عمومی نوپیا نیز گفت: اولین رویداد نوپیا در تیر ماه ۱۴۰۱ با سخنرانی وحید یامین پور و دکتر مخبر برگزار شد.

کد خبر 5932887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha