۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۵۵

در دانشگاه شیراز صورت گرفت؛

راه‌اندازی نخستین پردیس علم و فناوری کشاورزی و دامپزشکی کشور

راه‌اندازی نخستین پردیس علم و فناوری کشاورزی و دامپزشکی کشور

شیراز - رئیس پردیس علم و فناوری کشاورزی و دامپزشکی دانشگاه شیراز از راه‌اندازی نخستین پردیس تخصصی علم و فناوری کشاورزی و دامپزشکی کشور در دانشگاه شیراز خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری مهر، حامد دهقان‌پور بیان کرد: نخستین پردیس تخصصی علم و فناوری کشاورزی و دامپزشکی کشور با هدف افزایش ضریب نفوذ فناوری و نوآوری و توسعه‌ی اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی، صنایع غذایی و منابع طبیعی و دامپزشکی در دانشگاه شیراز راه‌اندازی شد.

رئیس پردیس علم و فناوری، کشاورزی و دامپزشکی دانشگاه شیراز گفت: این پردیس دربردارنده دو بخش دهکده فناوری دامپزشکی و دهکده فناوری کشاورزی است و در حال حاضر، دهکده فناوری دامپزشکی آن، با انتشار فراخوانی به‌منظور جذب هسته‌ها و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و نشست آشنایی با دهکده، آغاز به کار کرده است.

دهقان‌پور از فراخوان پردیس علم و فناوری کشاورزی و دامپزشکی خبر داد و گفت: به‌منظور جذب هسته‌ها و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در پردیس علم و فناوری کشاورزی و دامپزشکی دانشگاه شیراز فراخوانی منتشر شده و حمایت‌های مختلفی ازجمله خدمات استقرار، آموزش‌های کسب‌وکار، مشاوره تخصصی و مانیتورینگ و ارائه‌ی خدمات تجاری‌سازی فناوری برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

وی اعلام کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ ۲۵ آبان‌ماه، از طریق لینک ثبت‌نام به نشانی B2n.ir/g20592 در این فراخوان شرکت نموده و برای کسب اطلاعات بیش‌تر با شماره ۰۷۱۳۶۲۷۴۲۹۰ تماس بگیرند.

کد خبر 5933156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha