۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۳۶

با حضور در فرمانداری اهواز؛

امام جمعه موقت اهواز برای انتخابات مجلس خبرگان ثبت نام کرد

امام جمعه موقت اهواز برای انتخابات مجلس خبرگان ثبت نام کرد

اهواز - آیت الله محسن حیدری با حضور در فرمانداری اهواز برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان خوزستان ثبت نام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن حیدری امام جمعه موقت شهرستان اهواز و نماینده فعلی مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز سه‌شنبه با حضور در فرمانداری اهواز برای حضور در این انتخابات، ثبت نام کرد.

آیت الله محسن حیدری آل‌کثیر (زاده: ۱۳۳۶، شوش) امام جمعه موقت اهواز و یکی از نمایندگان استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری است.

حیدری در تاریخ چهارم مهرماه سال ۱۳۳۶ هجری شمسی، در یکی از روستاهای تابع شهرستان شوش دانیال از استان خوزستان به نام آبادی خلف، که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به نام «حر ریاحی» تغییر نام یافت، متولد شد.

استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری دارای ۶ نماینده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از ۸ صبح روز یکشنبه (۱۴ آبان ۱۴۰۲) و به مدت یک هفته آغاز شد. بر اساس این گزارش، ثبت نام داوطلبان انتخابات خبرگان رهبری برخلاف انتخابات مجلس دوازدهم که به صورت غیر حضوری و الکترونیکی بود به صورت حضوری انجام می‌شود.

داوطلبان نمایندگی از هر استان باید به فرمانداری‌های مراکز استان خود مراجعه و ثبت نام خود را به صورت حضوری انجام دهند. همچنین در شهر قم ثبت نام برای همه داوطلبان از سراسر کشور صورت می‌گیرد.

ثبت نام‌ها تا چهارشنبه ۲۰ آبان ادامه دارد.

کد خبر 5933255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha