۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۵۶

معرفی انواع دستگیره هوشمند موجود در بازار

معرفی انواع دستگیره هوشمند موجود در بازار

هایپر صنعت فامکو با داشتن کارشناسان خبره در حوزه هوشمند سازی ساختمان آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، دستگیره‌های هوشمند از جمله تجهیزات الکترونیکی پیشرفته‌ای هستند که برای کنترل ورود و خروج مورد استفاده قرار می‌گیرند. باز و بسته شدن توسط این دستگیره‌ها از طریق اثر انگشت، رمز و تشخیص چهره انجام می‌گیرد و علاوه بر زیبایی به علت استفاده از آلیاژی خاص در ساخت، از مقاومت بالایی در برابر ضربه و شکستگی برخوردار هستند. همچنین مجهز به آلارم های هشداردهنده نیز می‌باشند تا نکات امنیتی رعایت شوند. توجه داشته باشید که از دستگیره‌های هوشمند علاوه بر درب منزل، می‌توان روی درب‌های اتاق خواب یا اتاق‌های محل کار نیز استفاده نمود.

قابلیت کنترل از راه دور این دستگیره‌های هوشمند از جمله مواردی است که آنها را در میان کاربران بسیار محبوب کرده است. این دستگیره‌ها با توجه به انواع متنوعی که در بازار دارند از کیفیت‌های مختلفی برخوردارند. برای اطمینان از کیفیت، باید دستگیره هوشمند را از شرکت‌های معتبری خریداری نمایید که سال‌ها در این زمینه تجربه داشته باشند. هایپر صنعت فامکو با داشتن کارشناسان خبره در حوزه هوشمند سازی ساختمان آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

دستگیره هوشمند چه کارهایی می‌تواند انجام دهد؟

دستگیره‌های هوشمند عملکردی فراتر از یک قفل دارند. اکثر دستگیره‌های هوشمند دارای دو اتصال به بلوتوث و وای فای می‌باشند که امکان استفاده از راه دور را میسر می‌کند. اتصال به وای فای به این دلیل است که اگر خانه بزرگ باشد، فاصله شما با درب زیاد خواهد بود و اتصال بلوتوث برقرار نمی‌شود. در ادامه سایر قابلیت‌ها را بررسی می‌کنیم.

قابلیت پشتیبانی از نرم افزار

همه دستگیره‌ها دارای برنامه‌های اختصاصی هستند که روی پلتفرم‌های اندروید وiOS قابل نصب هستند.

قابلیت اتصال به Wi-Fi

این قابلیت اجازه می‌دهد ورود و خروج افراد به شکل آنلاین کنترل شود.

زمان بندی برای قفل شدن خودکار درب

شما می‌توانید به دستگیره به صورتی برنامه بدهید که بعد از باز شدن درب، در صورت سپری شدن مدت زمانی طولانی، درب بسته شده و به شکل خودکار قفل شود.

دریافت نوتیفیکیشن بر روی تلفن همراه

فعال کردن اعلان روی موبایل این امکان را می‌دهد تا اگر کسی از طریق سیستم قصد ورود یا خروج از منزل شما را داشت، پیامی به تلفن همراهتان ارسال شده یا به شکل خودکار با پلیس ارتباط برقرار شود.

انواع دستگیره‌های هوشمند

انواع دستگیره هوشمند برای درب‌های ضد سرقت، درب اتاق و درب شیشه‌ای تولید می‌شوند که در ادامه کارایی هر یک را بیان خواهیم کرد. درب‌های ضد سرقت با توجه به امنیت بالایی که دارند می‌توانند برای منازل یا درب‌های سازمان‌ها و شرکت‌ها استفاده شوند. بنابراین دستگیره‌های هوشمندی که برای این درب‌ها استفاده می‌شوند قابلیت شناسایی اثر انگشت، رمز یا پین و تشخیص چهره دارند. همچنین دستگیره‌های هوشمند را می‌توان برای درب‌های اتاق و درب‌های شیشه‌ای نیز بکار برد، با این تفاوت که دستگیره‌های هوشمند درب‌های اتاق، دیگر نیازی به تشخیص چهره ندارند. دستگیره‌های درب شیشه‌ای نیز طوری طراحی می‌شوند که قسمتی از دستگیره بین شیشه قرار گیرد.

معرفی انواع دستگیره هوشمند موجود در بازار

چرا باید از دستگیره‌های هوشمند استفاده کنیم؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، راهکارهای مقابله با انواع سرقت‌های منازل نیز بیشتر شده است. استفاده از دستگیره‌های هوشمند یکی از راهکارهایی است که می‌تواند تا حد زیادی از خسارات مالی ناشی از سرقت‌ها جلوگیری نمایید. دستگیره هوشمند را می‌توان در مدل‌های اثر انگشتی، رمزی (پین کد)، کارتی، دستگیره دار و بدون دستگیره، فشاری، کششی و ریموتی تولید کرد تا کاربر با توجه به کارایی مد نظر خود، آنها را در مکان دلخواه نصب کند.

با دستگیره هوشمند پشت درب نمی‌مانید!

بارها برای همه ما پیش آمده که زمان خروج از منزل، کلید خود را فراموش کرده باشیم. در این مواقع مجبوریم هنگام بازگشت به منزل ساعت‌ها پشت درب بمانیم. با خریدن و نصب دستگیره‌های هوشمند، چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و درب منزل به راحتی از طریق تلفن همراه و با استفاده از نرم افزارهای مخصوص باز خواهد شد.

اگر شما قصد هوشمند سازی محیط خاصی را دارید اولین قدم استفاده از دستگیره هوشمند در کنار تجهیزاتی همچون سیستم صوتی هوشمند، پرده برقی هوشمند و غیره می‌باشد. هایپر صنعت فامکو علاوه بر ارائه انواع دستگیره‌های هوشمند قادر به ارائه تجهیزات هوشمند سازی ساختمان نیز می‌باشد که سناریو پذیر نیز هستند به طور مثال پس از بازگشایی درب توسط دستگیره هوشمند تنظیمات بگونه ای انجام می‌شود که پرده‌ها توسط سیستم پرده برقی کنار زده شوند و یا توسط سیستم صوتی موزیک دلخواه در محیط پخش شود.

هزینه خرید دستگیره هوشمند

قیمت دستگیره هوشمند با توجه به نحوه بازشوی قفل، متفاوت خواهند بود. برای مثال دستگیره‌های هوشمند دسته دار قیمت کمتری دارند. شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید، منزل خود را با استفاده از دستگیره هوشمند مناسب ایمن کنید. هزینه دستگیره‌های هوشمند با توجه به عواملی مانند برند، امکانات و سطح امنیت مشخص می‌گردد.

معرفی انواع دستگیره هوشمند موجود در بازار

به کمک دستگیره‌های هوشمند می‌توانید زندگی و کار مدرن را در خانه و محیطی امن تجربه کنید. استفاده از این دستگیره دیجیتال درب یکی از راه‌های بهره مندی از دنیای پیشرفته است. برای خرید دستگیره هوشمند با بهترین کیفیت، دسترسی به گارانتی رسمی و دریافت مشاوره تخصصی رایگان می‌توانید با کارشناسان هایپر صنعت فامکو در ارتباط باشید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5933546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha