۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۱۴

در بیانیه‌ای؛

بانوان بسیجی سمنانی از فلسطین حمایت کردند

بانوان بسیجی سمنانی از فلسطین حمایت کردند

سمنان- بانوان سمنانی در بیانیه‌ای حمایت همه جانبه و همیشگی خود را از مجاهدان فلسطینی و مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بسیج جامعه زنان شهرستان سمنان، در محکومیت جنایت رژیم منحوس صهیونیستی، در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه بیانیه‌ای را صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: درد جانسوز و غم جانکاه حمله وحشیانه و ددمنشانه رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه قهرمان؛ وجدان بشریت را لرزاند و رذالت و توحش و درماندگی گرگ‌های صهیونیست را در برابر دفاع مقدس و مشروع فلسطین، به نمایش گذاشت.

در ادامه بیانیه می‌خوانیم: آری، این کارزار عظیم حق و باطل است. حمله وحشیانه به بیمارستان المعمدانی غزه و شهادت صدها نفر از بانوان، مادران، کودکان و کادر درمان انتهای غزه نیست، انتهای مبارزه نیست، این آغاز کار است. دوران توحش به پایان رسیده است. ای صهیونیست‌های منحوس ای غاصبان زمانه‌ای شمره‌ای زمانه‌ای فرزندان شیطان منتظر حمله‌ی مقاومت باشید حیفا و تل آویو با خاک یکسان خواهد شد.

در بیانیه زنان بسیجی سمنان، تاکید شده است: ما بانوان بسیجی و انقلابی شهر سمنان، ضمن ابراز همدردی با ملت مظلوم، بی دفاع و مقتدر فلسطین و غزه همیشه قهرمان و خانواده‌های شهدای غزه، هم صدا با ملت بزرگ ایران و ملت‌های مسلمان جهان، انزجار خود را از اقدام ددمنشانه، درنده خوی و وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی در حمله تروریستی به بیمارستان المعمدانی در غزه اعلام می‌داریم و حمایت همه جانبه و همیشگی خود را از مجاهدان فلسطینی و مردم مظلوم غزه به عمل می‌آوریم و این حمله‌ی وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم می‌نمائیم.

در خاتمه این بیانیه می‌خوانیم: این غم و اندوه بزرگ را به امت مسلمان و مجاهد جهان و ملت شریف ایران اسلامی و حضرت صاحب‌الزمان تسلیت عرض می‌کنیم.

کد خبر 5933698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رزمنده صفرعلیپور IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
      0 0
      بایدنیروهای زبده جنگی درقالب هلال احمر.....