۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۱۶

طی سال جاری؛

۶۱۰۰ نفر در استان بوشهر وام ازدواج دریافت کردند

۶۱۰۰ نفر در استان بوشهر وام ازدواج دریافت کردند

بوشهر- مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال هزار و ۲۴۵ میلیارد تومان وام ازدواج به ۶ هزار و ۱۶۸ نفر پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر جمالی ظهر چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان بوشهر اظهار داشت: باید جلسات این ستاد در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر به‌صورت مستمر هر ۲ ماه برگزار و مصوبات آن به معاونت فرهنگی و امور جوانان این مجموعه ارائه شود.

وی از برگزاری برنامه جشن ازدواج آسان ویژه جوانان در شهرها و روستاها در نیمه دوم امسال خبر داد و تصریح کرد: در برگزاری جشن ازدواج آسان در دهه ولایت، استان بوشهر در جایگاه برتر کشور قرار گرفت و این مراسم با مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان در دهه فجر امسال نیز به دبیری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان داشت: در نیمه نخست امسال ۱۱ هزار و ۱۶۵ زوج برای دریافت وام ازدواج در بانک‌ها ثبت‌نام کرده‌اند که شش هزار و ۱۶۸ زوج یک‌هزار ۲۵۴ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان وام پرداخت شده که شامل ۷۰ درصد متقاضیان می‌شود.

جمالی با اشاره به فعالیت حوزه سمن‌های مردم نهاد خواستار راه‌اندازی خانه جوان در مرکز استان بوشهر شد و افزود: با تقویت سازمان‌های مردم نهاد اثر گذاری سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و سایر حوزه‌ها در استان افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه به اردوی راهیان پیشرفت پرداخت و خاطرنشان کرد: با تأکید رئیس جمهور و استاندار بوشهر اردوهای راهیان پیشرفت در حوزه دستاوردهای انقلاب اسلامی، اقتصادی، فناوری با حضور دانشجویان و دانش‌آموزان و اقشار مختلف جوانان در نیمه دوم سال جاری برگزار خواهد شد.

مدیر کل امور اجتماعی استاندار بوشهر در این نشست خواستار تشکیل کمیته مستقل با محوریت معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان در برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت شد و افزود: در این راستا باید سهمیه هر دستگاه در برگزاری این اردوها مشخص شود.

کد خبر 5933769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • هادی ایرانی IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
      0 0
      حاجی تو درست نوشتی احسنت درستش هم همین واج هست چون وقتی بعد کلی دوندگی و کاغذ بازی لطف میکنن سرت منت میزارن میدن بهت همینجوری هاج واج میمونی که خوب حالا چیکارش بکنم با این تورم گرانی و از اون مهم تر اینکه چجوری قسط هاشو پرداخت بکنم با این حقوق نجومی و چند ماه یکبار که میگیری و...