۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۴۷

مدیر کل راه و شهر سازی خراسان جنوبی :

۷۲۰ واحد از واحد های مسکونی ارتش تا پایان سال آماده تحویل شود

۷۲۰ واحد از واحد های مسکونی ارتش تا پایان سال آماده تحویل شود

بیرجند- مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: بخشی از ۷۲۰ واحد از واحد های مسکونی ارتش باید برای جلوگیری از مواجه شدن با مشکلات مالی سال آینده، برای تحویل تا پایان سال جاری آماده شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، میر محمد مودی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای مسکن استان گفت: در قالب دو فاز شرکت تعاونی مسکن ارتش در فاز سه ۷۲۰ واحد و در فاز چهار ۴۸۸ واحد در حال ساخت است.

به گفته وی در ۷۲۰ واحد از این واحدهای مسکونی سقف و اسکلت زده شده و ۴۸۸ واحد هم در مرحله اسکلت است.

وی با اشاره به اینکه آماده واگذاری زمین ویلایی و طبقاتی در شهرستان های استان برای نیروهای مسلح مستقر در استان هستیم، افزود: واحدهای مسکونی تعاونی ارتش از نظر کیفیت، تاکنون خوب ساخته شده اند و با توجه به اینکه هر چه بر زمان تحویل واحدهای مورد نظر افزوده شود، قیمت تمام شده آن افزایش خواهد یافت، تا پایان سال جاری باید بخشی از ۷۲۰ واحد از واحد های شرکت تعاونی مسکن ارتش با توجه به اینکه از خرداد ۱۴۰۰  ساخت آنها شروع شده است، برای تحویل آماده شوند.

فرمانده ارشد ارتش در خراسان جنوبی هم در ادامه گفت: در خراسان جنوبی نسبت به استان های دیگر کشور در خصوص واگذاری زمین برای نیروهای مسلح مستقر در استان، اقدامات خوبی تا کنون انجام شده است اما کارهای انجام شده قانع کننده نیستند.

امیر شاطری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فرم ج تعدادی از کارکنان نیروهای مسلح مستقر در خراسان جنوبی سبز است، باید اقدام لازم برای واگذاری زمین به آنها انجام شود.

شهردار بیرجند هم بیان داشت: در کمتر از ۲۰ روز، پروانه ساخت چهار هزار واحد مسکونی را آماده کرده ایم.

بهترین تاکید کرد: با توجه به اینکه تا آخر سال جاری حدود هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در شهر بیرجند تحویل خواهند شد و بر اساس ظوابط نهضت ملی مسکن، پروانه ساخت این واحدهای مسکونی با ۳۰ درصد تخفیف باید صادر شود، سهم ۳۰ درصدی شهرداری در این خصوص باید مشخص شود تا در آینده بتوانیم به این واحدها خدمات ارائه کنیم.

کد خبر 5933805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha