۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۲۵

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

ورزشکاران در کنار قهرمانی پهلوانی را یاد بگیرند

ورزشکاران در کنار قهرمانی پهلوانی را یاد بگیرند

ساری- نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: ورزشکاران در کنار قهرمانی، پهلوانی را یاد بگیرند زیرا اخلاق در ورزش بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید رحیم توکل بعدازظهر چهارشنبه در نشست اداره کل ورزش مازندران با اشاره باینکه ورزش موجب قدرت و قوی شدن جوانان می‌گردد افزود: اقتدار دادن مهم است اما به چه کسی این قدرت داده شود، مهم‌تر است و ورزشکار باید به لحاظ اخلاقی اهلیت داشته باشد.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری شناختن ذوق و مسیر دادن به جوانان را موضوعی مهم برشمرد و گفت: جوانی همواره با شور و قدرت همراه است و امکان لغزیدن جوانان بالاست و به همین جهت کار شما بسیار مهم است.

وی شناخت ترفندها و برنامه‌های دشمن را موضوع مهم دیگر در خنثی سازی برنامه‌های دشمن دانست و گفت: اگر محیط ورزش و مربی خوب باشد تربیت جوانان درست می‌شود و لذا مسئولان باید در شناخت مربی در ورزش توجه و دقت کنند.

آیت الله توکل تاکید کرد: ورزشکاران در کنار قهرمانی، باید پهلوانی را یاد بگیرند زیرا اخلاق پهلوانی در ورزش مسئله مهمی است، پس باید اول باید مربی با اخلاق بسازیم چراکه الگوی اول یک جوان ورزشکار مربی است.

۲۷۰۰ باشگاه ورزشی در مازندران فعال است

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در ابتدای این جلسه با تشکر از حضور عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بیش از ۲۷۰۰ باشگاه ورزشی و تعداد قابل توجهی ورزشکار سازمان یافته داریم و توجه به موضوعات اخلاقی در همه سطوح ورزش برای ما مهم است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود؛ ما به دنبال پهلوان ملی و مسلمان هستیم و در این راستا برنامه‌های فرهنگی نیز طراحی شده است.

وی تشکیل ستاد اندیشه ورز و خیرین ورزش‌یار را مورد توجه قرار داد و گفت: در حوزه همگانی کردن ورزش و توسعه زیرساخت‌ها اتفاقات خوبی روی داد.

کد خبر 5933846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha