۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۱۶

مدیر کل بهزیستی فارس از خبرنگار مهر تجلیل کرد

مدیر کل بهزیستی فارس از خبرنگار مهر تجلیل کرد

شیراز- مدیر کل بهزیستی فارس از خبرنگار خبرگزاری مهر به دلیل درخشش وی در جشنواره ملی رسانه معلولان تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز چهارشنبه محمدرضا هوشیار از آمنه سپهر خبرنگار خبرگزاری مهر که در جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان توانسته بود رتبه سوم بخش گزارش مکتوب این رویداد رسانه‌ای را کسب کند، تجلیل کرد.

وی در این مراسم ضمن قدردانی از خبرنگار خبرگزاری مهر در ارائه گزارشی از زنان سرپرست خانوار استان فارس که منجر به افتخارآفرینی وی در سطح ملی شده بود، اظهار کرد: تکریم از سرمایه انسانی به عنوان یک الگوی موفق در اولویت سازمان بهزیستی فارس است.

مدیر کل بهزیستی فارس عِرق خدمت و تلاش خبرنگار خبرگزاری مهر استان فارس در انعکاس اخبار حوزه معلولان و سازمان بهزیستی این استان را قابل تحسین دانست و ابراز کرد: این بانوی خبرنگار با دقت و تلاش خود همواره یاری گر اهداف سازمان در حوزه رسانه بوده است‌.

هوشیار بیان‌کرد: ظهور افراد شاخص در میان جامعه دارای معلولیت و در عرصه رقابت‌های ملی و بین‌المللی موجب غرور و افتخار است.

وی با اشاره به موفقیت‌های معلولان استان فارس در رشته‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و علمی تاکید کرد: این افتخار آفرینی‌ها نشان دهنده آن است که معلولان می‌توانند نمونه یک الگویی موفق برای افراد جامعه باشند.

به گزارش مهر، خبرنگار خبرگزاری مهر استان فارس در ششمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان کشور در اصفهان از بین ۶۸۲ اثر رتبه سوم‌گزارش مکتوب را از آن خود کرده بود.

کد خبر 5933921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha