۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۵۹

معاون فرهنگی، تبلیغی مدرسه علمیه تخصصی الزهرا (س) اردبیل:

کارگاه آموزشی «هنر همسرداری» در اردبیل برگزار شد

کارگاه آموزشی «هنر همسرداری» در اردبیل برگزار شد

اردبیل- معاون فرهنگی، تبلیغی مدرسه علمیه تخصصی الزهرا (س) اردبیل از برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان «هنر همسرداری» ویژه طلاب و دانش‌آموختگان این واحد حوزوی خبر داد.

لیلا یحیی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: کارگاه آموزشی «مهارت‌های همسرداری» با هدف حفظ و تقویت بنیان خانواده و تبیین معیارها و شاخص‌های خانواده موفق، برای طلاب و مبلغان مدرسه علمیه تخصصی الزهرا (س) در محل این واحد حوزوی تشکیل یافت.

وی با بیان اینکه سلامت جامعه بستگی به سلامت خانواده دارد و چنان که والدین شناخت و رفتار صحیحی از هم نداشته باشند، فرزندان آنها نیز قادر به تشکیل خانواده موفق نخواهند بود، تصریح کرد: پرداختن به مسائل خانواده و تلاش برای تکامل آن تنها یک مسأله شخصی نیست بلکه آثار اجتماعی قابل توجهی به دنبال خواهد داشت.

معاون فرهنگی، تبلیغی مدرسه علمیه تخصصی الزهرا (س) اردبیل گفت: همسران با یادگیری مهارت‌ها، اصول همسرداری و به‌کارگیری آنها در زندگی، آرامش و امنیت را به خانواده خود می‌توانند ارزانی بخشند.

یحیی‌زاده افزود: کارگاه آموزشی «هنر همسرداری» در چهار جلسه با ارائه «شهربانو ستوده» مربی مشاور خانواده برگزار شد و شناخت دیدگاه صحیح نسبت به جایگاه زن و مرد، خصوصیات و تفاوت‌ها، شناخت عوامل خوشبختی خانواده، شناخت آفات خوشبختی خانواده، شناخت روش‌های برخورد صحیح با ناهنجاری‌ها در خانواده و مهارت شناخت زوجین از مباحث مطرح شده در این کارگاه بود.

کد خبر 5934116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha