۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۰۰

مدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان:

کارت هوشمند ملی ۱۳ هزار زنجانی در دفاتر پیشخوان معطل مانده است

کارت هوشمند ملی ۱۳ هزار زنجانی در دفاتر پیشخوان معطل مانده است

زنجان-مدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان گفت: کارت هوشمند ملی ۱۳ هزار زنجانی در دفاتر پیشخوان معطل مانده است که افراد برای دریافت کارت هوشمند خود سریعا به این دفاتر مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ژاله چیان از تمهیدات اندیشیده شده این سازمان برای برگزاری انتخابات اسفندماه سال‌جاری خبر داد و گفت: یکی از مدارک هویتی موردنیاز برای انتخابات شناسنامه و یا کارت هوشمند ملی است که در این زمینه سازمان ثبت احوال تمهیدات بسیاری اندیشیده است تا مردم در روزهای منتهی به انتخابات دررابطه‌با تأمین مدارک هویتی به مشکل برنخورند.

وی با اشاره به اینکه از سال ۹۰ شناسنامه‌ها مکانیزه می‌شوند، افزود: ۷۰ درصد جمعیت ساکن در استان زنجان شناسنامه مکانیزه دارند و یا به‌عبارت‌دیگر ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار شناسنامه جلد قرمز قدیمی در استان تعویض شده است.

مدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان با بیان اینکه در ۷ ماهه گذشته در استان زنجان ۲۵ هزار شناسنامه جلد قرمز تعویض و تبدیل به شناسنامه مکانیزه شده است، گفت: باتوجه‌به وجود مشکلاتی در شناسنامه‌های جلد قرمز از جمله عکس قدیمی، دست‌خوردگی و یا آب‌خوردگی باشد نیاز است که تعویض بشود.

ژاله‌چیان با بیان اینکه توصیه ما این است که تمام افراد به دفاتر پیشخوان در سطح استان مراجعه و نسبت به تعویض شناسنامه قدیمی خود اقدام کنند، افزود: هم‌وطنان ما در سطح استان هر چه سریع‌تر مدارک مورد نیاز برای شرکت در انتخابات را فراهم کنند تا در روز انتخابات دچار مشکل نشوند.

کد خبر 5934356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha