۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۳۴

معاون استاندار بوشهر:

مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی استان بوشهر رفع شود

مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی استان بوشهر رفع شود

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: به صورت ویژه پیگیر رفع مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی به خصوص خوابگاه متاهلی هستیم تا خدمات شایسته ای به دانشجویان ارائه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح پنج شنبه در نشست کمیسیون دانشجویی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای ترویج ازدواج آسان با همکاری سپاه و نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان اقدامات ارزشمندی برنامه ریزی و در دست انجام است.

وی با اشاره به اینکه حضور مدیران و مسئولان در جهت جهاد تبیین و اقدامات دولت در دانشگاه‌ها ضروری است، تصریح کرد: همچنین طبق برنامه ریزی های صورت گرفته اردو و بازدید راهیان پیشرفت ویژه اساتید و دانشجویان استان در حال انجام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: به صورت ویژه پیگیر رفع مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی خصوصاً خوابگاه متاهلی هستیم تا خدمات شایسته ای به دانشجویان ارائه شود.

پورات افزود: مستمر پیگیر مشکلات خوابگاهی و رفاهی دانشجویان هستم و در کنار آن باید برنامه جامع فرهنگی و اجتماعی برای دانشجویان و اساتید استان تهیه و اجرایی شود.

برگزاری تریبون آزاد و کرسی‌های آزاد اندیشی

وی خواستار برگزاری تریبون آزاد و کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌های استان با محوریت مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات آتی شد، افزود: باید در شانزدهم آذرماه روز دانشجو، این روز را که نماد مبارزات دانشجویی با استبداد در تقویم جمهوری اسلامی ایران است هر چه باشکوه‌تر و با برنامه‌های مناسب و متنوع ویژه دانشجویان و اساتید گرامی داشته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد: اگر مسئولان و اساتید مجرب مسائل جاری و اوضاع کشور، منطقه و جهان را به خوبی برای دانشجویان و نسل جوان ترسیم و تبیین کنند.

وی تاکید کرد: دانشجویان نیز آگاهی خود را نسبت به مسائل کلی کشور کامل کنند قطعاً نقدهایی که خواهند داشت منصفانه خواهد بود و مسئولین هم باید در قبال پرسش‌های آنان پاسخگو باشند.

کد خبر 5934467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha