۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۰۶

استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد؛

تأمین زیرساختهای روستایی در اولویت دولت سیزدهم

تأمین زیرساختهای روستایی در اولویت دولت سیزدهم

نیکشهر- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تأمین زیرساخت‌های روستایی در حوزه‌های مختلف از جمله جاده‌ای و آب رسانی جزو اولویت‌های دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی صبح امروز پنج شنبه در دیدار با مردم روستای زیردان بخش مرکزی شهرستان نیکشهر با اشاره به اینکه مردمان روستا با اخلاص و متدین هستند، افزود: باید امکانات لازم به خصوص زمین در اختیار جوانان و نوجوانان قرار بگیرد تا بتوانند؛ با فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی شرایط را برای بهبود زندگی مردم و پیشرفت روستاها فراهم آورد.

وی تاکید کرد: تأمین زیرساخت‌های روستایی در حوزه‌های مختلف از جمله جاده‌ای و آبرسانی جزو اولویت‌های دولت سیزدهم است.

کرمی در ادامه به سختی‌هایی که به دلیل نبود زیرساخت‌ها بر مردم تحمیل می‌شود، پرداخت و بر پیگیری ساخت جاده و موضوع انتقال آب تاکید کرد.

وی اضافه کرد: باید با روش‌های علمی و نوین در زمینه کشاورزی بخصوص روش‌های جدید آبیاری مزارع، صنعت کشاورزی در استان توسعه یابد.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان با مخاطب قرار دادن مسئولان مربوطه تاکید کرد: باید مسائل مطرح شده حل و برای رفع مشکل آب و تهیه آب شیرین در این منطقه چاه‌های عمیق حفر شود.

کرمی افزود: اعتبارات لازم برای احداث جاده پیش‌بینی شود و مسئولان با برگزاری جلسات کارشناسی طرح و برنامه مناسبی برای توسعه روستاها ارائه و اجرا کنند.

کرمی در پایان به لزوم توجه ویژه به مراکز بهداشتی و درمانی روستاها نیز اشاره و طرح‌های مورد نیاز برای توسعه منطقه را مورد بررسی قرار داد.

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه سخنانش نیز ضمن محکوم کردن اقدامات ددمنشانه رژیم سفاک صهیونیستی و با بیان اینکه به لطف پروردگار، مجاهدان فلسطین پیروز خواهند شد، خاطرنشان کرد: استقامت کودکان فلسطینی را در حملات وحشیانه رژیم جعلی صهیونیستی مشاهده می‌کنید که می‌گویند ما خدا را داریم و به الطاف الهی امیدوار هستند.

کد خبر 5934505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha