۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۰۴

رییس فدراسیون هندبال:

هندبال زنجان نیازمند جذب حامی مالی است

هندبال زنجان نیازمند جذب حامی مالی است

زنجان-رییس فدراسیون هندبال گفت: این رشته ورزشی نیازمند برخورداری از حامی مالی است و در صورت تحقق این امر روند حضور هندبال زنجان در لیگ دسته ۲ کشور محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا پاکدل روز پنجشنبه در مجمع انتخاباتی هیات هندبال استان، بابیان اینکه هندبال زنجان نیازمند برخورداری از حامی مالی است و در صورت تحقق این امر روند حضور هندبال زنجان در لیگ دسته ۲ کشور محقق خواهد شد، گفت: در صورت جذب حامی مالی، تیم هندبال جوانان زنجان برای حضور در لیگ ۲ کشوری از پرداخت ورودی معاف می‌شود.

وی افزود: هیات رئیسه هندبال استان در جذب حامیان مالی اهتمام لازم را داشته باشد و دراین زمینه از راهنمایی‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان استفاده کنند.

رییس فدراسیون هندبال، با بیان اینکه وضعیت هندبال استان زنجان بد نیست، گفت: با وجود اینکه استان زنجان وضعیت بدی در زمینه رشته هندبال ندارد، ولی نیازمند تقویت تیم‌ها و باشگاه‌های فعال در این زمینه هستیم و باید به سمت توجه هرچه به شتر به استعدادیابی در رشته هندبال حرکت کنیم.

پاکدل با بیان اینکه در حال حاضر استان زنجان ۲۲۲ ورزشکار سازمان یافته در رشته هندبال دارد، افزود: این آمار اصلاً خوب نیست و نیازمند افزایش تعداد و ورزشکاران، مربیان و داوران هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۳ نفر داور و ۱۰ نفر در رشته هندبال در استان زنجان فعالیت می‌کنند که باید برای افزایش این آمار تدابیر ویژه اندیشیده شود.

رییس فدراسیون هندبال با بیان اینکه هیات هندبال استان زنجان باید به هیات های شهرستانی توجه کند، تاکید کرد: هیات های شهرستانی قلب تپنده ورزش استان‌ها به شمار می‌روند و حضور نداشتن نمایندگان شهرستان‌ها در مجمع انتخاباتی جای سؤال دارد و باید این موضوع بررسی شود.

کد خبر 5934573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha